收藏文章 

2018-05-16

公務員個個都加薪 唔通個個都可以唔加「辛」咩!

  17萬公務員加人工喇!話說薪酬趨勢調查委員會,今日公布咗今年公務員扣除遞增薪點後嘅加薪幅度淨指標,建議低層公務員加薪2.84%、中層公務員加薪4.51%、高層公務員加薪4.06%。人人都希望加「薪」唔加「辛」,但個個都加薪,唔通個個都可以唔加「辛」咩!

 

 

(iStock圖片)

加薪要扣「跳Point」

 

  不過睇落去,低層公務員得2.84%,其他公務員就有4%以上,似乎就唔太公平,但原來未扣遞增薪點,低、中、高嘅加薪幅度分別係4.89%、5.63%同埋5.25%。咁點解要扣遞增薪點呢?等Jenny話個小知識大家聽啦,公務員有一個自動增薪機制,就係俗稱嘅「跳Point」喇,即係未到頂薪點嘅公務員,每年可以增加一個薪級點(都係加人工嘅一種啦),直至到達頂薪點,所以政府為咗唔好雙重加薪,計呢個加薪指標嘅時候會先扣咗「跳Point」個百分比先。

 

  而今年低、中、高「跳Point」開支,分別係2.05%、1.12%及1.19%,因為有愈來愈多新人加入政府拎鐵飯碗,所以低層公務員嘅「跳Point」開支就大啲、扣得多啲,得返個數就變咗2.84%。咁低層公僕咪好慘豬?放心啦!政府一向有個慣例,就係低層公務員會同中層公務員嘅加薪幅度睇齊,所以低層公務員有機會拎咗「跳Point」金額之餘,加薪幅度仲係4.51%,其實係幾和味㗎!

 

林鄭班子樣樣都要「新」公僕點會唔加「辛」

 

  不過,據Jenny所知高級公務員職方就覺得扣減「跳Point」呢個做法唔太合理,會壓低咗公務員薪酬,影響士氣。高級公務員協會主席黃孔樂覺得個加薪幅度都OK,但就建議政府考慮就扣「跳Point」封頂,限於總指標的十分之一,咁就Very Good 喇!

 

  話晒公務員係鐵飯碗,就咁睇加薪幅度又唔差,難怪而家有咁多後生仔一畢業就話要考政府工喇!薪趨會主席黃錦沛都話,因為今年個經濟同營商環境,都有正面增長,今年個幅度幾好。咁唔知啲私人公司會唔會都照跟呢?身為商界代表嘅自由黨黨魁鍾國斌就覺得唔會影響商界,佢同Jenny講,政府同私營機構兩者嘅生態環境唔同喎!私人公司有花紅、有雙糧等等等等,公務員就Sell穩定同埋人工高。唉!Jenny身邊唔少Fd子都冇4%呀!不過作為打工仔,無論係打政府工定李生工,最希望都係加薪不加「辛」,之不過計Jenny話,而家林鄭班子開宗明義要推「新」管治、多啲「新」思維,廣大公務員想不加「辛」都幾難喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#公僕 #加薪 #加辛 #公務員 #鐵飯碗 #薪酬趨勢調查
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share