收藏文章 

2018-05-21

有鐵飯碗都唔要 皆因廚房太熱唔夠「水」?

  公務員呢個鐵飯碗「人工高、福利好」,人人爭住做是常識吧!話說2016/17年度共有7790個公務員離任,睇上去好多?其實當中有八成都係夠鐘退休;至於辭職率只係得063%。雖然個比率好低,不過一眾議員一樣有疑問,好似蔣麗芸(Ann)就懷疑係「熱廚房」太熱嚇走人,工聯會何啟明就覺得同冇咗長俸制有關喎!

 

 

(設計圖片)

 

公僕都係打工仔 先講金再講心啦

 

  之不過,正所謂「甲之蜜糖,乙之砒霜」,唔講可能大家唔知嗰063%辭職嘅公務員之中,6成人係在試用期內辭職,認為同份工唔夾有關;有兩成四人嘅理由係婚姻或家庭因素。Ann姐就好質疑辭職者係咪講緊真心話,抑或因為政府是「熱廚房」,工作備受壓力,所以唔Do,要求政府檢視。

 

  工聯會何啟明就睇得實際好多,先講金再講心,佢話取消長俸制之後, 公務員辭職率升3倍去到0.6%, 質疑當局係咪可以挽留人才。歌仔就唱:逝去感情如何留得住......Jenny就覺得對廣大打工仔來講,「錢」點都可以留到啲!無論廚房幾「熱」,用加人工呢招,總可以降降體感溫度嘅。

 

吸引力依然  5000人爭一個位

 

  公務員事務局局長羅智光(CK)就力撑做公務員仍有吸引力,皆因政務職系招聘嗰陣平均Over 5000人爭一個位。梗係啦!Jenny覺得只係睇近日公布個建議加薪幅度,都已經吸引啦!

 

  政府都知唔少人吼住鐵飯碗,今鋪可謂「想市民所想」今個財政年度將會增加6700個公務員位 ,按年增加3.7%咁多。仲配合埋特首林鄭月娥之前喺《施政報告》提到嗰個公務員學院,開放畀對公共行政有興趣嘅人報讀,睇來公務員職位都係繼續爭崩頭。

 

公務員學院究竟會起喺邊?

 

  講時講,公務員學院選址,政府一直都話已找到合適地點,但遲遲唔肯講起喺邊,CK今日都畀人問到口啞啞......Ann姐就提議將學院起喺大嶼山或者離島,提供時間較長嘅課程。Jenny一聽即時諗起細個嗰啲集訓宿營......唔係掛!?好彩CK回應返Ann姐,當局要考慮公務員嘅交通方便,方便培訓之後可以返返崗位工作。真係替小妹一班響政府任職嘅朋友仔,同埋就來入職嘅師弟妹捏一把汗!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#公務員 #立法會 #中國 #特首 #長俸制 #熱廚房 #鐵飯碗
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share