收藏文章 

2018-06-14

羅范「被分手」邊個係「主謀」?

  呢排有傳羅范椒芬不再續任科技園主席,噚日羅范就認咗會喺月尾退任主席一職,今日政府都公布咗新任主席人選,原來搵咗李嘉誠個外甥、有「磅秤大王」之稱嘅查毅超接手!

 

 

僅做4年就byebye 羅范想要個解釋

 

  不過多數人做公職都會做滿6年限期,但係羅范今次淨係做咗4年就唔續約,政界中人都話呢個情況屬罕見。而且羅范之前先講完上年唔選港區人大代表,就係因為想「全心全意推動香港創新科技發展」,點解會轉個頭今年就唔續約科技園?

 

  而早在傳出羅范唔續任嘅消息嗰陣,已經有人話係因為羅范同創新及科技局局長楊偉雄不和,而且都唔係今屆政府嘅事,只不過係因為林鄭組班時,廚房實在太熱,搵唔到人肯入,楊偉雄又未至於「差到要換人」,咪由佢繼續做囉!但係羅范就對楊偉雄嘅工作甚為不滿,甚至向政府高層批評過楊添!至於羅范喺承認不獲續約嘅時候,都講埋係今次係政府決定,原因要由政府解釋咗之後,佢先會初步回應喎!

 

分手要狠 踢走「梁粉」?

 

  之但係今日Jenny喺立法會就聽到另一個講法喇!呢個講法就嚟自民主黨嘅涂謹申(阿涂),佢就覺得羅范冇得續約係一個「政治性決定」,因為現任特首林鄭想「去梁振英化」,踢走晒啲「梁粉」咁話喎!Jenny都覺得唔係冇可能,諗返起林鄭由參選到而家,一直都好想搣甩「CY 2.0」嘅稱號,而且有分析指楊偉雄本身都唔係一個好強勢局長,羅范又係行會成員,又做過資深政務官,好難相信一個局長就可以激走佢囉!

 

  林鄭成日都將「管治新風格」、「理財新哲學」掛喺嘴邊,今次科技園有新面孔都幾好吖,不過風格新唔新呢,就要睇下先知喇!今次就辛苦楊局長抵啲諗,食咗死貓佢嚕!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#管治新風格 #理財新哲學 #科技園 #科技 #羅范椒芬 #創新科技 #續約 #李嘉誠 #查毅超 #被分手 #梁振英
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share