收藏文章 

2018-06-27

四太都「養唔到」?漁護有望特事特辦救救600格力犬?

  香港有賽馬,澳門有賽狗。不過賽狗呢樣嘢要變成澳門人嘅集體回憶了!事關澳門逸園賽狗場要結束營業,狗會亦都要喺下個月21號之前遷離,成600幾隻格力犬都唔知點算!

 

嚟緊7月1日仲有一場領養日,亦可能係最後一場。冇人領養嘅格力犬料命途多舛......

 

600格力犬去向令人憂

 

  之前賭王四太梁安琪曾經豪言「我梁安琪全部養晒!」大家諗住一眾狗狗唔駛憂啦,有網民仲笑言「全部送去四太屋企,佢答應過呀!」點知前幾日四太就話「冇地方點養啫!」淨係話同政府傾緊安置安排,睇嚟啲狗狗都係冇得旨意四太「一力承擔」喇!狗會近排都有舉辦領養日,但係聽講反應唔算好好,睇嘅人多出手領養嘅就少。

 

  之前有人話,好驚遷離時限一到,啲狗狗就有可能要人道毀滅或者運返內地,不過負責人就話唔會送人道毁滅,但沒講埋落去會點處理班狗狗,但係Jenny一諗起呢排剛好係廣西玉林嘅狗肉節,如果運佢哋返內地,似乎仲慘過人道毀滅……

 

Miss Mo望港澳兩地可酌情處理

 

  一直關注動物權益嘅毛孟靜(Miss Mo)都有留意今次事件,佢就話,而家有5至6名香港人已經正式領養咗狗狗,相信隨時會有100人以上去領養添!不過聽講漁護署嘅防疫中心已經爆滿,要去到今年年尾先再有位,所以佢就同漁護署傾吓有冇得酌情處理,例如喺澳門做檢疫、縮短隔離期等。而漁護署都回覆話有關注今次事件,因為呢批狗狗唔係「街犬」,如果有齊針紙嗰啲,風險評估都可Set低啲、時間可以縮短啲,亦都會同澳門政府研究可唔可以喺澳門做檢疫。Miss Mo就好開心,仲多謝漁護署關注今次事件同埋同澳門政府溝通添!

 

  其實狗狗都係一條生命,呢到有成600幾條命,學Miss Mo話齋,救得幾多得幾多,希望可以嚟緊7月1日嘅領養日,會有多啲有心人去領養喇!Jenny亦要在此提提大家,要衡量自己嘅能力先去決定係唔係養寵物啊!唔好貪得意或者趁墟,一時衝動落決定!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#賽馬 #賽狗 #澳門 #逸園賽狗場 #四太 #領養
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share