收藏文章 

2018-06-29

林鄭上任一周年 大家覺得表現點?

  唔經唔覺香港首位女特首林鄭月娥已經上任一周年。她在上任時重點提及要處理房屋問題;房屋問題是重中之重,對無殼蝸牛就是痛中之痛。今日林鄭就公布咗「娥六招」,係唔係可以有效處理到房屋問題?真係要由時間驗證喇!不過,不同政治光譜嘅政黨,似乎今鋪都叫有條件「收貨」啦。

 

 

今日林鄭公布咗「娥六招」。

 

  Jenny醒起,林鄭競選時亦曾提及過港人民生面對住「三座大山」,包括領展、港鐵票價同埋強積金對冲問題,過咗一年,三座山林鄭又移到幾多呢?需知愚公移山要幾代人,林鄭仲要移足三座,唔通隨時要多幾個任期先得?

 

  仲有仲有,林鄭月娥上場時不斷展現「管治新風格」,希望可以改善行政立法關係。林鄭會主動同民主黨派「打關係」,面又見多啲飯又食多啲,積極進行大和解,一改前特首梁振英對立法會民主派劍拔弩張嘅態度。仲個個月都上立法會,等議員可以就不同議題向佢質詢。行政立法關係好似回暖咗一排,但一個「一地兩檢」又好似令雙方關係打回原形......

 

  林鄭上任一周年,etnet都做咗個系列報道,大家不妨去睇下唔同人點評價林鄭呢一年來嘅表現啦!再唔係亦可以去etnet個投票區發表一下意見,又可以同網友交流下。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#娥六招 #房屋問題 #上任一周年 #特首 #林鄭月娥 #三座大山 #管治新風格 #行政立法關係
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share