收藏文章 

2018-07-04

梁美芬大派葡萄想取代淑儀?

  喺立法會一講起「葡萄」,相信唔少人都會諗起「葡萄乘淑儀」,不過今日Jenny喺立法會,就見經民聯嘅梁美芬(Priscilla)大派真.葡萄(即係提子),唔通佢想同葉劉喺葡萄界爭一席位?

 

 

 

你要唔要食一粒呀?

 

  Priscilla仲問立法會餐廳借咗架餐車,推住成車提子請行家食。佢似模似樣咁介紹唔同品種,仲話自己最愛食香印青提,一串要成幾百蚊,分開嚟計要十幾蚊一粒㗎!而喺佢身邊嘅黨友張華峰(肥老闆)好明顯急不及待喇,Priscilla一介紹完就率先伸手拎返粒嚟食先!

 

共阿爺的回憶

 

  Priscilla同小妹講,自從佢睇咗大台嗰套關於果欄嘅電視劇之後,有時都會想去果欄行吓,一行就行咗成個下午,原來佢細細個嘅時候都住過一排油麻地,佢爺爺以前喺果欄附近有間鐵舖,爺爺仲成日都會去果欄買成箱橙返屋企食,而家行返果欄,可以重溫吓細個嘅回憶、又可以回味吓套劇喎!Priscilla講到咁興奮,唔通佢已經代入角色,當咗自己係陳煒?如果Priscilla係迷上近排熱播嘅《深宮計》……嘩!咁咪不得了?!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #葡萄牙 #葡萄乘淑儀 #張華峰 #梁美芬 #果欄 #深宮計 #油麻地 #果欄中的江湖大嫂 #你要唔要食一粒 #香印青提
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share