收藏文章 

2018-07-06

林鄭「派餅仔」 李律仁有金發局主席做

  自從查史美倫喺今年4月上任港交所主席之後,雖然仍然兼任金融發展局主席一職,不過都只係做到搵到接班人為止。而今日政府就公布咗新一任金發局主席人選喇!原來就係做過林鄭競選辦副主任嘅李律仁,喺下星期三(11號)正式上任,任期去到下年嘅1月16日。

 

 

特首選戰時作為競選辦副主任嘅李大狀常伴林鄭左右。

 

李律仁曾是財庫局長大熱

 

  其實林鄭上年組班嗰陣,聞說都有諗過請李律仁做財經事務及庫務局局長一職,因為李律仁雖然任職大律師,但就係主打證券、金融等相關嘅官司,不過當時佢就掛住「升仙」(申請做「資深大律師Senior Counsel」),所以就無意加入政府。林鄭雖然好想、好想、好想(很重要要說三次)佢個新班子有多啲新面孔,但係被人餵檸檬又可以點呢?結果就係由上屆嘅財庫局副局長劉怡翔「坐正」,成為新班子中年紀最大嘅問責官員。

 

特首選戰曾撐曾俊華 最後轉投林鄭陣營

 

  不過李大狀最後都係「升仙」失敗,而上年有幸「升仙」嘅,就只得同佢來自同一個辦事處嘅陳樂信。唔知係唔係林鄭都睇準呢個時機,所以再次伸手招攬呢?呢度Jenny同大家講過小故事,就係其實李大狀曾公開支持曾俊華,不過最後被林鄭招攬咗做競選辦副主任,可見林鄭都幾睇重佢。咁之前做林鄭競選辦主任嘅陳智思,今日都成為行會召集人,李大狀作為副主任,拎返個金管局主席嚟做確唔錯呀!

 

  嗱!查太上任港交所主席之後,都有話政府一搵到人就退金發局主席個位,所以政府今年話想將金發局改為獨立於政府嘅「擔保有限公司」,就要等李主席著手處理喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#查史美倫 #金融發展局 #李律仁 #財庫局 #林鄭月娥 #升仙 #港交所 #金發局 #派餅仔
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share