收藏文章 

2018-07-11

基哥聽日開PC 退黨心思畫公仔畫出腸

  民協馮檢基(基哥)上月頭本身就約咗傳媒茶聚,話想講吓由佢新成立嘅民生政策平台,點知臨尾就放咗大家飛機,話有啲重要嘢未處理好,遲啲再約過大家喎!搞咗咁耐,基哥終於再約行家聽日見啦!

 

決心退出民協?

 

  不過今次就唔係茶聚咁輕鬆喇!事關民協出咗採訪通知,條標題大大隻字咁寫明係「民協與馮檢基就其去向」記者會,Jenny都估到一二;再睇埋內文,話「最近馮檢基撰書回顧過去40年的從政及社運經歷,刺激他思考自己未來在社運、在政治及在民協的角色及位置。馮檢基有感於過去壓力團體對政府施政具影響力,有意集中精力發展民間壓力團體。」講到咁明,基哥今次睇嚟真係下定決心退出民協喇!

 

  不過如果基哥真係退黨,對民協嚟講都唔知係好消息定壞消息。事關近年基哥被人笑「永續參選」,唔畀啲機會班細嘅。就好似上次311補選時,就算黨內有何啟明想參選,基哥都仲係寧願自己上場,搞到連前主席莫嘉嫻都頂佢唔順,退黨「死諫」!如果基哥走咗,班細嘅起碼叫做唔使再被綁手綁腳;但係話晒基哥都係創黨成員,民協某程度都叫做靠基哥起家,難聽啲講句,講起民協,除咗馮檢基都冇乜幾個係噏得出名。

 

冇咗Icon選舉路難行

 

  冇咗基哥呢個Icon,民協以後嘅選舉路睇嚟都唔易行。加上民協一直以西九啲老區做巢,唔少老街坊都好愛基哥㗎!如果今次民協處理得唔好,啲街坊以為班細嘅好似上次自決派咁係逼走基哥,勢必流失大量票源!真係成也馮檢基,敗也馮檢基!Jenny今晚真係要儲足精神,聽日睇民協點拆喇!

 

  另外,聽講基哥仲會喺書展出書,大爆佢喺政界呢幾十年嘅經歷,仲有唔少民主派內幕同埋不滿嘅故仔!Jenny表示好期待呢粒大花生呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#馮檢基 #壓力團體 #Icon #選舉 #內幕 #立法會 #花生 #民主派
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share