收藏文章 

2018-07-19

張炳良官腔改不了 新書唔Sell爆料Sell回憶

  年年書展都有唔少政界人物出書,今年張炳良(Anthony)都有份,仲要一出就出咗兩本添,佢笑言自己本身都諗住出一本,點知寫寫吓就愈寫愈多,最後唯有分兩本出。不過佢就講到明新書係冇咩大爆料嘅,只係用返官員角度講吓任內做過嘅嘢咁囉!之但係佢又唔認係一本「回憶錄」噃!咁究竟本書係乜東東呢?Jenny在此賣個關子先,買咗嘅朋友睇完之後不妨同Jenny交流吓!

 

 Anthony冇做局長之後面對公眾表現relax咗,但官腔就仲未改到喇!

官腔與你常在

 

  今日Anthony就為佢本新書開講,個題目叫「我的五年局長生涯」,邀請咗唔少政界中人同埋讀者參加座談會。雖然搞到滿城風雨嘅「一地兩檢」、沙中線醜聞,都係今屆政府引爆,但係呢啲咁大嘅工程項目,同上屆政府點都脫不了關係!而且古語有云:「不在其位,不謀其政」,話唔定Anthony退咗落嚟之後,有好多嘢都會更夠膽講呢!所以Jenny都要嚟聽吓佢點睇呢5年喺政府嘅工作先得!

 

  大家都明白就算「不在其位」,卸咗任Anthony都仲係唔可以披露政府嘅保密資料,不過普通發表意見、批評就無問題嘅!就好似前立法會大主席曾鈺成咁都幾好呀!但係Jenny就見到Anthony都仲未擺脫到官腔,問佢沙中線衰咗幾個站,調查委員會只查紅磡站足唔足夠,佢只答委員會會查埋監管嘅責任;問新鉛水事件,佢就話唔掌握,淨係叫政府做返啲抽驗……唔通一日做過官,一世都改唔到嗰份官腔?

 

「局長」我叫你一聲「局長」

 

  不過改唔到嘅唔只Anthony,Jenny亦都發現喺座談會嘅大家都一樣改唔到口,對住Anthony仲係「局長、局長」咁嗌,唔知現任嘅陳帆聽到,會唔會Sad Sad豬呢?如果兩位同場出現,唔知場面會點呢……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share