收藏文章 

2018-07-20

單身女注意!Package Lau睇呢啲!

  呢幾日話題都離唔開書展同書,唔知大家會因咩準則去買書嘅呢?價錢?封面?定係成個Package?有Package Lau之稱嘅青年發展委員會副主席劉鳴煒,就同一班年輕人行書展,Jenny梗要去八吓!

 

 

自拍係指定動作啦!

 

「文史哲」獨愛後兩者

 

  Package Lau成個「Package」,都可以話係一眾港女最愛嘅愛情小說男主角咁款。不過Package Lau就話自己唔鍾意睇小說,散文都好少睇,平時睇開嘅都係歷史書、哲學書呢類。佢仲話,睇歷史書就好似睇故仔咁,只不過係呢啲故仔係真實發生過咁啫,入面仲有好多教訓,可以應用喺生意、公共事務上面添!不過劉生,其實真係不妨睇下愛情小說……

 

Package Lau仲未得到大劉認同?

 

  Package Lau而家作為社會知名人士,雖然唔少人都覺得佢一部分係因為「父幹」,但好大部分係因為佢自己對公共事務嘅熱心嘅!所以在場有年輕人就問佢覺得自己算唔算成功呢?佢即刻就否認:「我唔覺得自己係成功」!

 

  佢解釋話,每個人對成功嘅定義都唔同,佢自己就唔Buy話做到社會認同嘅人就叫做「成功」,反而覺得要睇身邊嘅人點睇自己,就算其他人讚自己「Package好」都唔會理,只要係得到自己欣賞嘅人嘅認同就得喇!

 

  Package Lau講到咁豁達,唔知佢身邊嘅人,例如佢爸爸又點睇佢呢?佢就高官上身咁款:「我唔評論個別屋企人啦……我對我身邊人點睇我,我冇意見。」跟著就離開咗。唔通連Package Lau都未得到爸爸嘅認同,所以先話「唔覺得自己係成功」?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#書展 #劉鳴煒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share