收藏文章 

2018-07-26

BB不來了?

  近排大台有套講BB嘅小品電視劇激起唔少「港媽」共鳴,成為話題之作!有小朋友對於老一輩嚟講無疑係喜事,不過香港青年協會嘅調查就發現,雖然有七成受訪者都覺得理想中嘅家庭應該有兩名小朋友,不過問到預計自己會生幾多個,就變咗得一半人打算真係生兩個,唔少人都係覺得自己生一個就夠,有成兩成受訪者仲話唔打算生小朋友添!

 

 

冇樓冇BB?

 

  時下年輕人係唔係都唔鍾意小朋友,所以唔想生呢?青年創研庫「社會與民生」組別召集人葉梓聰,同埋成員林偉豪就話「非也、非也」,事關佢哋嘅調查都有問到有關問題,原來只係得5.8%受訪者覺得理想嘅家庭唔需要有子女,至於嗰兩成唔打算生小朋友嘅受訪者,超過七成認同「養育子女需要花費很多金錢」,六成認同係「教養子女責任太大」,近五成半認同係因為「房屋問題」。睇嚟「錢」同「屋」,都係年輕人生唔生小朋友嘅最大障礙!所以就算平均每個受訪者理想係生育1.84個B,但係預計生育子女嘅平均數,都係得1.41個啦!

 

  Jenny仲好有印象,由家計會呼籲「兩個就夠晒數」,到而家只叫大家「預先計劃好,想生幾個心中有數」,已經可以見到呢幾十年嚟政府喺生育政策方面有咩轉變。事關以前就話戰後嬰兒潮來臨,所以先要控制人口增長;而家人口老化咁勁,一對夫婦生兩個都只係補足到個更替水平,但係2016年香港嘅生育率先得1.2,政府都咪話唔頭痕喇!

 

青年創研庫「社會與民生」組別各位成員都慨嘆而家年輕人因為經濟原因而唔敢生仔。

 

而家兒女債點只400萬

 

  不過,時下年輕人都擔心,喺香港物價水平咁高,噚日先講緊有二手居屋嘅成交價去到過千萬,睇返自己都未顧得掂,仲邊敢生小朋友呀!Jenny身邊都有唔少姐妹同樣都煩惱緊呢樣嘢,你睇吓李麗珊(珊珊)十幾年前話緊嘅「要養大一個小朋友,原來要成400萬」,到而家計埋通脹,一個600萬都唔知埋唔埋到單……

 

  Jenny都諗起,其實人一世最難還嘅債,都非兒女債莫屬!所以都要學政府講返句:生定唔生?養得到先好生!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#BB來了 #青協 #港媽 #兩個就夠晒數 #房屋問題 #人口老化 #兒女債 #400萬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share