收藏文章 

2018-08-22

登革熱疫情持續擴大 咪以為少少發燒係感冒

  登革熱疫情有愈來愈嚴重之勢,本地感染個案已升到去19宗,多過之前5年總和,作為惹蚊一族嘅Jenny,近日即使係天氣幾熱都好,總帶定件薄褸出街,行過公園都係披一披穩陣啲!Jenny仲聽聞,醫管局話指必要時會設立登革熱診所。

 

 

大家記得做好防蚊措施呀!無俾蚊咬就冇事可以發生啦!

 

19個患者=16個去獅子山公園+3個住長洲

 

  近排一日之間落完雨又出太陽,出完太陽無耐又落雨,無限Loop,山邊就最易滋生蚊蟲。數數手指,有16個患者曾到獅子山公園,另外3名患者就住長洲,曾經喺花坪路俾蚊咬。獅子山公園而家就封左山,但長洲冇可能封島嘛,所以大家都係小心啲好!

 

初染登革熱 症狀似感冒

 

  有人同Jenny講「俾蚊針下之嘛!」嘩!登革熱唔講得笑架!嚴重起上嚟會死人!根據衛生防護中心同小妹醫生朋友仔提供嘅資料,有啲人感染咗登革熱病毒後,可以沒有明顯病徵,有啲人會少少發燒等輕微病徵,好多人都以為係傷風感冒,就由得佢「吽」返好,真係Oh My God!

 

  如果唔好彩有重症登革熱,發高燒之餘仲會有出血症狀,例如皮膚出現瘀斑、鼻或牙齦出血、甚至內出血,最嚴重情況會導致血液循環系統衰竭、休克同死亡。當然有適當同埋及時診治的話,死亡率係不足1%。

 

免急症室「爆煲」 必要時會設登革熱診所

 

  據Jenny所知,醫管局傳染病及緊急應變中央委員會,聯同衞生防護中心代表,噚晚就登革熱疫情開左個特別會議。啟動「e-登革熱」監察及通報系統,各公立醫院亦增購幾千套登革熱快速測試試劑,以備不時之需。

 

  醫管局亦考慮到,如果咁唔好彩,有大量登革熱徵狀病人去公立醫院急症室求診,急症室一定「爆煲」,所以建議可分階段開設指定診所,集中診治登革熱疑似病人。小妹就希望,唔需要用到呢個應變措施啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#登革熱 #醫管局
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share