收藏文章 

2018-09-03

100蚊1個飯盒你食過未?

  作為打工仔,有邊個未捱過飯盒;不過Jenny就相信,唔係個個都食過100蚊嘅飯盒喇!霞姨!!畀個解釋嚟好喎!

 

 

 

每日預3000個飯盒

 

  是咁的,今日有報紙就報道,雖然高鐵今個月23號就開通,不過港鐵仲未傾好高鐵西九龍站入面嘅內地口岸區人員嘅膳食安排,因為區內嘅消防安全問題,所以冇得整返個Canteen,有估計港鐵要幫700個內地人員「買飯盒」,每日預3000個,每年要使成億添!

 

  雖然Jenny唔多明點解700人每日要預3000個飯盒,不過比起呢個,大家計計條數,就會發現每個飯盒就要100蚊!究竟食乜要成100蚊嘅呢?Jenny都好想試下呀!

 

內地埋單唔駛騰!

 

  至於港鐵,佢哋就承認正就呢件事招緊標,仲話呢項服務係應內地要求嘅安排,目的係為內地人員「提供新鮮食物,確保能適時送抵及在進食時保持熱度。」不過,大家放心!港鐵話佢哋只係幫手招標,如果內地派駐機構接受招標結果,所須費用都係內地自己畀返嘅啫!不過要使成舊水去「保持熱度」,唔講仲以為高鐵係起喺沙頭角,而唔係香港嘅市中心西九龍……

 

  不過計Jenny話,既然政府都講由香港去福田都只係需要14分鐘,其實大家放飯嗰時搭程順風車返深圳食咪仲化算!仲可以順便買埋杯喜茶返嚟添!錢邊個出都好,最緊要用得其所吖嘛!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#霞姨 #飯盒 #順風車 #喜茶 #高鐵 #西九龍 #港鐵
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share