收藏文章 

2018-09-13

容海恩形容陀B似玩過山車 打死唔講仔定女

  不認不認還需認,Jenny一早講過㗎啦!上月下嫁同黨前政策總裁袁彌昌嘅新民黨立法會議員容海恩(Eunice)噚日親證有喜4個月!預產期仲係明年農曆年初一!但就打死唔講係「豬仔」定「豬女」,話畀個機會傳媒估吓先好玩喎!

 

 

就咁睇,如果唔講,只係件鬆身裙出賣咗佢大肚婆嘅身份。

 

Eunice:好似玩足一日過山車

 

  人地多數形容大肚婆係「粗身大細」,但今日Eunice同傳媒茶聚嗰時,見佢化咗淡妝,依然手纖腳幼,只得肚仔突突地,老實講孕味就唔算太濃。Eunice話晒高齡產婦,見佢仲瘦蜢蜢咁,Jenny梗係關心下佢啦!

 

  Eunice就話而家冇特別戒口,魚生都照食,亦愈來愈鍾意食香口嘢,同飲汽水;可惜下午同夜晚最唔舒服,會冇胃口,成日食唔落嘢之餘,補湯之類都飲唔落。佢形容就好似玩完過山車之後,個肚同胃轉轉吓咁嘅感覺,但Keep住轉足一日,所以陀B以來,都冇增過磅,維持120磅水平。不過,Eunice就好樂觀,話5個月之後可能會出現「突變」呢!

 

緊貼潮流入媽媽谷

 

  所謂靚衫唔嫌多,有咗BB一樣要Keep住Fashion同靚靚!但Eunice就同Jenny大呻香港難買靚款大肚衫裙,覺得唔少款式好老土,又話自己仲未適應行入BB用品舖揀衫,所以可能遲吓都係網購。為準備BB出世,仲同坊間好多準媽媽一樣,剛剛加入咗個名為「2月媽媽谷」嘅Whatsapp Group,同其他新手媽媽交流買BB用品資訊。

 

  自由黨張宇人曾經話唔應該有產假,Eunice就話做人要與時並進,應該多啲產假同育嬰假。要Update嘅仲有人心呀!Eunice作為基督徒但未婚懷孕,唔少花生友都出言批評佢,佢就一笑置之,話由39歲開始出選議員,已經有生BB打算,香港是一個自由社會,「即使有(BB)定冇、結婚定唔結,都係可以分開睇」,今次40之齡有咗「都唔到自己揀」,而本來與袁彌昌已打算結婚,所以就快快手拉埋天窗,一次過KO所有嘢。

 

 

Eunice隨身帶住本《基本法》,唔通當埋胎教?

捧住個肚「留守到最後一刻」

 

  爭取授權票應該就喺Eunice生B之前都唔會成事,咁Eunice會唔請「前4後6」呢?佢笑住咁話一放放10個星期假:「比人斬死呀!」所以會捧住個肚「留守到最後一刻」,只會放2至3星期假,希望宣布《財政預算案》嗰日復工。Jenny就覺得生B係開心事,邊個夠膽斬你,你師傅葉劉應該唔會放過佢囉!By the way,Jenny今日「成功爭取」,Eunice應承會親手派薑醋畀小妹啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#薑醋 #立法會 #大肚婆 #容海恩 #未婚懷孕 #花生友
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share