收藏文章 

2018-09-14

山竹來襲!林鄭都要出嚟提大家做好防風措施!

  號稱最強颱風嘅「山竹」今個星期日(16日)嚟啦!如無意外,綜合咁多年嚟嘅資料,「山竹」會係歷來襲港最強風暴!

 

 

 

「山竹」隨時「碌」得快過高鐵

 

  呢舊「山竹」有幾勁,呢幾日各大傳媒都喺咁煲緊,仲話佢勁過港人同澳人嘅惡夢「溫黛」同「天鴿」!睇返資料,原來當年造成過百人死亡嘅「溫黛」,掛八號時中心附近風速係時速185公里,最接近香港嘅時候,強度係時速167公里;「天鴿」最接近香港嘅時候,都有185公里。而今次呢舊「山竹」,天文台截至今日下午兩點嘅中心附近風速係240公里,Jenny記起之前傳媒試搭高鐵時,錄得最高時速係201公里,難怪有網民笑仲「快過高鐵」喇!

 

貼「米」字型較安全

 

  「山竹」佢聽日就會係菲律賓掠過,威力應該會減弱少少,不過都可能有200公里。雖然香港人差唔多年年都會遇上唔同颱風,早就見慣見熟。呢兩日都有好多市民喺玻璃窗上黐返個大交叉、買定成個星期嘅餸擺喺屋企。Jenny聽講,貼「米」字型就比較安全,可以減低爆玻璃嘅機會,就算爆咗都唔會碎到成地都係。

 

  不過今次個風咁堅,今日中午嗰陣,特首林鄭都要特登出嚟同大家講要做好防風措施,同埋各部門要隨時Stand By吖!林鄭仲特登勸大家喺風暴期間最好都係留在室內,千祈唔好去觀浪、衝浪、睇大潮之類,除了對自己有危險之外,仲會對拯救部門造成壓力!Jenny就覺得,大家除咗唔好麻煩到消防員之外,亦都盡量自己煮,唔好難為一眾外賣仔喇!仲可以健康啲添!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#山竹 #高鐵 #八號波 #消防員 #特首 #溫黛 #天鴿 #天文台 #颱風 #最強 #最強颱風
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share