收藏文章 

2018-09-21

高鐵開通啦!你準備好捕捉「動感」未?

  高鐵星期日(21日)就通車啦!各位讀者有冇買定張飛試「頭啖湯」呢?Jenny細細聲話畀大家知,小妹都搶到通車首日嘅車飛呀!想知高鐵嘅真面目?就記得Mon實下星期一嘅「言歸政傳」喇!

 

 

如何可以搭上傳說中嘅列車?

 

  全人類都知香港政府為咗高鐵,委託咗港鐵公司去採購高速動車組,仲要係搵咗為港鐵度身訂做、大陸唯一一款出口型高速動車組添!港鐵亦都為咗佢搞返個命名比賽,聽講係由一個12歲仔起㗎!「動感號」呢個名就咁誕生喇!

 

  不過,小妹在此都要講返個殘酷嘅現實畀大家知,就係即使係喺香港西九龍站搭嘅高鐵,都未必架架都係「動感號」嚟㗎!想搭上呢架傳說中嘅列車,就要做定功課喇!今次小妹就幫大家預備好資料喇,大家隨便拎去啦!唔使客氣!

 

完整版短途車班次表->按此 ;長途車班次表->按此

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#港鐵 #動感號 #大灣區 #一帶一路 #高鐵 #頭啖湯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
貨幣攻略
More
Share