收藏文章 

2018-10-02

10月2日宜參選?基哥為啖氣,何必呢!

  今日可謂跑死政治Beat嘅行家喇!事關三大盛傳/公開講明會參加九龍西補選嘅人士,今日都有新動作喇!Jenny雖然唔太熟曆法,但都感覺到今日一定係好日啦!如果唔係,點會齊齊揀中今日宣布人生大事,係咪先!

 

 

 

  三人當中,取態最明朗嘅就係民主派劉小麗,佢神咁早已經話要出來選,仲要喺提名期第一日就報名,驚選舉主任又玩最後一日先講D唔DQ喎!所以今日佢就嗱嗱聲去報名先!佢身後仲有成班泛民撐場,就咪話唔墟冚喇!

 

轉身射個三分波 基哥出山話要選

 

  而盛傳咗好耐會出嚟同小麗「死過」嘅前食衛局政助陳凱欣(阿欣),今日亦終於肯講自己參選喇!不過今日撐佢場嘅就只有民建聯嘅鄭泳舜、前老細兼食衛局前局長高永文,同埋佢啲新知舊雨,睇嚟阿欣今次係打溫情牌,亦都唔想同太多建制派掛勾,影響佢所稱嘅「獨立」形象喇!不過點都好,各位行家企喺烈日之下,最想聽到嘅都係你一句「宣布參選」啫!唔使再日日旁敲側擊對大家都好吖!

 

  九西今次兩女對戰可以話係係人都知,不過前民協馮檢基(基哥)似乎不甘寂寞,之前先講完如果小麗被政府取消參選資格(DQ)先會參選,轉身射個三分波今日就報名喇!

 

 

 

「落水」好難唔畀人串

 

  Jenny同行家們好想睇下基哥如何解畫!原因竟然係:有民主派人士喺佢考慮參選已經係咁抨擊佢,仲話有啲係「謀殺佢人格」添!所以佢要快快趣參選,因為一參選咗,嗰啲發布失實言論嘅人就有刑事責任喎!之但係,說好的「小麗優先」呢?基哥就話呢樣係「冇變過」,但係佢唔可以再忍受多十幾日嘅指罵,所以要報咗名先!即係為啖氣?基哥雖話「唔係」,但大家都心照啦。

 

  基哥仲話,如果小麗喺提名期結束前獲確認資格,佢就會退選;如果之後先獲確認,自己就唔會進行選舉工程,但幫唔幫到小麗就唔到佢可以控制喇!先唔講基哥嘅誠信仲存唔存在,呢句「唔到佢控制」都幾有意味,小麗今次睇嚟凍過水喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #劉小麗 #陳凱欣 #馮檢基 #九西補選 #DQ
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share