收藏文章 

2018-10-08

沙中線醜聞隔咁耐政府終於做嘢!禮頓被罰一年不得投標

  港鐵沙中線自5月尾以嚟,啲醜聞好似炮仗咁連環爆!港鐵都因此而大地震,震走咗工程總監黃唯銘、港鐵CEO梁國權就要「提早退休」,「肥馬」馬時亨暫時企穩,不過下年續唔續到約就唔知喇。不過,事件另一「主角」--承建商禮頓到而家都冇聲氣,相信大家同Jenny一樣,好想知道政府會點懲罰佢哋!

 

禮頓全面「停賽」一年

 

  終於去到今日,發展局發新聞稿,公布港鐵沙中線紅磡站、土瓜灣站同埋會展站嘅工程問題中,對涉事承建商嘅規管行動。其中就包括大家都好關心嘅禮頓喇!

 

  做得今次風波嘅「主角」,Jenny估禮頓都走唔甩要揹最大個鑊㗎啦!果然,禮頓因為涉及紅磡站同埋會展站嘅醜聞,分別被政府暫停其註冊所有工程類別的投標資格一年,同埋「建築(丙組)」及「道路及渠務(丙組)」工程類別的投標資格3個月,兩項懲罰係分期執行。

 

「屯馬線」唔吉利 改名轉運可諗諗

 

  涉及咁嚴重嘅醜聞,都只係罰暫停投標資格一年,點睇都唔夠喇!當局就話,政府會保留採取進一步規管行動嘅權利,若將來獲得更多紅磡站工程醜聞嘅資料,發展局會重新檢視情況,「有需要時會採取進一步合適的規管行動」。Jenny記得,之前政務司司長張建宗都講過同樣嘅說話,若果政府收唔到滿意解釋,最嚴重會停禮頓牌,唔知禮頓點拆呢?

 

  Jenny睇返發展局嘅認可公共工程承建商名冊,可以做到丙組合約,即價值超過港幣3億元的合約,其實選擇唔多,有唔少聽講仲有財政問題。唔知嚟緊呢年啲大型基建工程,有邊啲公司夠胃口食呢啲丙組合約呢?By the way,自從沙中線公布咗命名為「屯馬線」呢個騎呢名之後,一直都唔多「老黎」,港鐵睇嚟除咗換承建商,不如考慮下學明星咁改名轉運吖!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#禮頓建築 #沙中線 #港鐵 #會展站 #紅磡站 #改名轉運 #屯馬線 #發展局
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share