收藏文章 

2018-10-22

九龍西補選抽冧把 邊個係Lucky號碼?

  經過一輪DQ之後,終於都到咗九龍西補選候選人簡介會喇!上次補選九龍西就得3個人參加,而新界東就「6人大混戰」。唔知係唔係因為今次得九龍西呢區補選,今次都差啲嚟多次「大混戰」吖!今日選管會就同各候選人抽完「冧把」,得出1號係伍廸希、2號係曾麗文、3號係李卓人(阿人)、4號係馮檢基(基哥)、5號係陳凱欣(阿欣)。大家好快就可以喺九龍西見到號碼旗仔周圍飛喇!

 

 

Jenny估阿欣好快喺街頭叫九西街坊「Give me five」。

 

基哥成為4號仔 好似唔多「老黎」

 

  不過Jenny都話齋,係「差啲」啫!因為選舉主任仲有把「DQ寶劍」呀嘛!所以而家結果出嚟咪係5人入到閘抽Number,其餘兩位有冇得「下回請早」都未知!上次鄭泳舜手執2號成功跑出,今次2號係「大冷門」曾麗文;反而大熱阿欣就係5號,Jenny已經估到佢競選嗰陣會叫大家「Give me five」;而被視為主要對手嘅阿人係3號,係咁整OK手勢都易記。至於基哥成為4號仔,Jenny就覺得「死、死」聲,好似唔多「老黎」喇……

 

「4」、「死」個音近似,基哥會唔會唔like呢?

 

風一般的選舉主任

 

  呢兩位被DQ人士就係劉小麗同埋陳國強喇!劉小麗點解被DQ,之前已經被廣泛報道喇!反而陳國強就因為一個「硬傷」--冇交選舉按金而甩轆!Jenny就諗起,上次立法會補選都有位參選人,因為交唔足提名而「被DQ」。陳國強玩過咁多次,做乜都咁唔小心呀!

 

  之但係就算阿強交齊文件,選舉主任畀唔畀佢入又係一個問題,事關佢之前就曾經因為支持港獨而被DQ過兩次。雖然而家已經好少再提港獨,但係選舉主任肯唔肯「信納」都係一個問題!都係嗰句,「得選舉主任得天下」,全世界信定唔信都唔重要,最緊要主任大人信!抽完籤大家都想問下選舉主任幾句,點知佢「嗖」一聲就唔見咗!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#DQ #九西補選 #選舉主任 #港獨 #陳凱欣 #馮檢基 #李卓人 #曾麗文 #伍廸希 #九龍西 #選舉 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share