收藏文章 

2018-11-02

大閘蟹嚟啦!食定唔食?食!

  等了又等~等到食大閘蟹嘅季節差唔多過咗一半,香港人都仲未有大閘蟹食,皆因內地部門到而家都未批衛生證明書畀香港嘅蟹商,而日、韓、台嗰邊早就有批文喇!Jenny都好掛住大閘蟹嘅滋味吖!喺呢個時候,美食當前應該唔少人,忽然間都好愛「國貨」!

 

 

望穿秋水 終於等到

 

  不過香港未有衛生證明書,都無阻香港人食蟹嘅決心!因為已經有蟹商諗到,將內地供韓嘅大閘蟹,轉運到嚟香港,嗰啲蟹一樣有衛生證明書㗎,不過就要遊陣「飛機河」先到。雖然唔係「直送」,但都起碼有得畀香港人過吓口癮先!

 

有食唔食罪大惡極!

 

  之但係點解日韓台都照常出咗批文,反而一河之隔嘅香港就到而家都未有呢?小妹聽過一個陰謀論,就係話因為前年嘅內地大閘蟹含二噁英事件,香港收緊檢驗要求,而供港大閘蟹又只係佔內地出口嘅大閘蟹一小部分,所以內地「唔憂做」之下,都唔太情願供貨落香港,所以我哋到之前咪冇得食囉!點都好,計Jenny話而家有得食,幾大都要食!

 

  小妹聽聞老一輩教食大閘蟹係「九月圓臍十月尖」,意思即是農曆九月應該食蟹乸,農曆十月就食蟹公。不過而家農曆九月都就快過去,希望張證明書快啲批,大家仲趕得切食蟹公嘅時令啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#直送 #大閘蟹 #九月圓臍十月尖
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share