收藏文章 

2018-11-07

任何仁「彈出又彈入」唔使消失 嚟緊仲有得落區

  前兩日Jenny同大家開心Share消防處嘅新吉祥物「任何仁」,點知第二日就收到風,話「任何仁」要被消失!?唔係卦?

 

 

「任何仁」喺消防處Facebook嘆住咖啡「報平安」。

 

「大嘥鬼」都要抽「任何仁」水

 

  話說今個星期一(5日)消防處就搵咗一個成個阿凡達咁款嘅「任何仁」,喺記者會上示範用滅火筒同埋做心外壓,不過「任何仁」先生嘅形象實在太特別,結果就一朝爆紅,仲引嚟唔少網民惡搞改圖,呢兩日連其他政府部門都搵佢嚟抽水添!Any肥,Jenny睇而家各界反應咁熱烈,相信佢係繼「大嘥鬼」之後,第二個成功彈起嘅政府吉祥物嚟喇!

 

  不過,噚日港台就話收到消息,話真人版嘅「任何仁」會消失,只可以卡通形象出場,話係因為「有違正面英雄形象」、「意識唔係咁好」喎!政府咁難得先再有多隻吉祥物彈起,玩咗一日就要彈走?

 

 

抽水點少得「大嘥鬼」。

隨時會落區 記得認住正版

 

  港台仲話,「任何仁」係消防處嘅救護組諗嘅,而靈感就係來自於9個月前,消防處有幅宣傳心臟除顫器海報的藍色公仔。至於大家之前指住嚟笑嘅大肚腩「任何仁」,都係特登「選角」出嚟㗎!因為喜感大啲之餘,加埋蒙面就可以帶出「任何人都可以救人」嘅訊息喇!

 

  「任何仁」要被消失嘅消息一出,大批網民即刻畀「嬲嬲」,紛紛去消防處洗版要求「保『任何仁』」。消防處睇嚟就聽到大家嘅聲音噃,今日高級消防區長黃宏亮就喺電台節目嗰陣保證返,真人版「任何仁」唔會被消失,以後仲不排除會落區添!叫大家多多留意未來動向咁話喎!

 

「任何仁」都冇內部消息

 

  之但係之前話有高層唔滿意「任何仁」影響消防員形象,所以先引嚟「消失」危機,黃宏亮就話其實今次管理層畀咗好大嘅創作空間,而且有關創作都已經經過高層審批。而今日下晝,「任何仁」都喺消防處Facebook「報平安」,話自己都冇「內部消息」,被消失係「絕無此事」,又強調返「老細都唔知幾玩得」噃!點都好喇,而家「任何仁」唔使消失,大家之後仲有機會見到真人,都算皆大歡喜喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#任何仁 #吉祥物 #大嘥鬼 #消防處 #大肚腩 #救護組 #皆大歡喜
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share