收藏文章 

2018-11-27

建制派為陳凱欣甘願做「兵」 齊睇建制「追女」過程

  九龍西補選一完,之前問極都唔肯認係建制派嘅前食衛局政助陳凱欣,終於肯認自己係建制派喇!建制派都唔知等咗阿欣呢句幾耐!而民建聯主席李慧琼(琼子)仲好興奮咁話,民記隨時歡迎阿欣加入添!Jenny見證住呢一幕一幕,彷彿睇到一名只會遙望女神嘅「兵仔」,終成為「將軍」嘅故事!好勵志吖!

 

 

 

Stage 1 「兵仔」被Friend Zone:

女神:「我一路都同佢冇嘢㗎,希望可以識多啲朋友仔。」、「我同佢呢排行得埋少少,大家可能會咁諗,但係對於我嚟講,外界點樣講都無所謂,最緊要都係做返好自己啫~」

V.S.

阿欣:「我一路都係無加入任何政黨、無黨派,希望搵到不同黨派支持。」、「民主派已經有一個代表,好自然我企喺度大家都會有呢個形容詞,但在我嚟講,外界點樣形容無問題,最緊要做好自己」

 

Stage 2 曖昧期:

女神:「其實我無刻意話我唔係同佢一齊囉。」

V.S.

阿欣:「其實我無刻意講自己唔係一個建制派。」

 

Stage 3 確認心意:

「可唔可以叫你做『阿嫂』呀?」

女神:「梗係冇問題啦!」、「識耐咗都覺得同佢幾夾吖!」、「好開心佢認我係佢女朋友!」

V.S.

問:「第時稱呼你做『來自建制派的陳凱欣』都恰可嗎?」

阿欣:「係,冇問題,梗係冇問題啦!」、「我自己嘅理念係同建制派絕對絕對係非常吻合」、「好開心建制派視我為好重要嘅一員!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#女神 #選舉 #立法會 #陳凱欣 #兵仔 #將軍 #曖昧
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share