收藏文章 

2018-12-04

白鴿黨「八年一遇」退黨潮 林卓廷係始作俑者?

  Jenny近排就收到風,民主黨又爆退黨潮喇!聽講今次仲要係關現任立法會議員林卓廷(阿廷)事噃!

 

 

  是咁的,新界東嗰邊有唔少地區椿腳,都係由十年前「前綫」合併入民主黨得嚟嘅,例如劉慧卿(卿姐)、鄭則文、區鎮樺同柯耀林等等。不過自從阿廷入咗民主黨新界東支部之後,雖然有卿姐力撐,但係就同部分「前綫」派嘅人唔多「啱牙」,成日都有啲小摩擦發生。

 

疑安插親信惹反彈

 

  而幾個月前,有傳阿廷想安插佢老友莊榮輝喺下年區選出戰西貢都善選區,結果「將軍澳民主關注組」成員李栢棠撞到正;而民主黨又因為通過咗視關注組為「參政組織」,所以唔准黨員同時擔任關注組成員,令到身兼地區組織「將軍澳民生關注組」主席嘅柯耀林或者因為咁要退黨。

 

  而唔少十年前由「前綫」過檔去民主黨嘅人,見咁款都打算一齊退,其中沙田區議員丁仕元已經認咗會退,而大埔區議員區鎮樺就話未有最後決定。不過最重要嘅係,佢哋兩個同時都指出,考慮退黨係因為同阿廷合作唔到!

 

阿廷呻冤枉:「大家作風都唔同」

 

  阿廷被點名,Jenny梗係要問問當事人點睇啦!阿廷就同Jenny申冤,其實自己同唔少「前綫」嘅人都合作得唔錯㗎!好似鄭則文、吳錦雄等。不過提到區鎮樺同丁仕元個名,阿廷就承認「同佢哋冇咁熟」、「大家作風都唔同」,至於關注組一事都唔係佢決定,係中委會同埋選委會決定咁話喎。

 

  今日有傳媒就話今次退黨潮會有10人退出,更有其他行家話收到風多達50人「退黨保平安」添!問阿廷知唔知有幾多人退黨?有咩人會退?阿廷就耍手擰頭。連連話「唔知呀」、「你問返佢地啦」,不過佢都話,相信當中會有啲「幽靈」會員,即係只會喺黨員大會時投票、冇乜點參與黨務嘅人都會退黨。

 

每八年爆一爆 「咖喱飯」係最成功個案

 

  其實民主黨都唔係第一次爆退黨潮喇,而且仲係每八年就有一次,分別喺2002年同埋2010年。對上一次2010年嗰陣,范國威(咖喱飯)率領約30人齊退黨,咖喱飯仲另組新政黨「新民主同盟」添,後來成功「上位」晉身立法會議員!成為退黨後出路嘅最佳Case Study!

 

  唔通白鴿黨真係逃離唔到「八年一退」呢個魔咒?唔知去到2026年會點呢?不過,計Jenny話到時民主派過到選舉主任嗰關,仲有得參選先算啦!係咪先?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#白鴿黨 #民主派 #民主黨 #退黨潮 #地區椿腳 #內訌 #前綫 #將軍澳民主關注組 #立法會 #選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share