收藏文章 

2018-12-07

漁護署與其「銷豬」使$700 不如賣豬做善事

  Jenny近排被食衛局局長陳肇始(Sophia)嘅「銷豬圖」洗咗版,講緊嘅就係早幾日漁護署為應對非洲豬瘟疫情,做咗個豬隻銷毀行動演習吖!但是豬豬這麼好吃,怎麼可以銷真豬!所以署方就大手買入咗卅隻豬豬公仔做演習,畀漁護署人員練習「銷豬」!

 

 

偉大淘寶有同款 仲要300蚊唔使

 

  據Jenny所知,原來一隻大豬仔承惠700蚊,細豬公仔就平得多,80蚊就有交易,不過今次漁護署就入咗28隻大豬同兩隻細豬,埋單就要差唔多使咗兩萬銀喇!都咪話唔貴!Jenny身為消費者精明眼,即刻幫漁護署上偉大嘅淘寶格下價先!

 

  原來呢隻BB豬好多大陸網民都勁Like,事關喺之前一個內地綜藝節目入面亮過相,即刻成為潮物,唔通採購人員都係呢套節目嘅Fans?之但係Jenny就發現其實個價格都只係200幾人仔,圍返港紙300蚊唔使,漁護署個報價夠買兩隻連運費有凸噃!難道說此豬都有分真假貨?

 

真誠建議「賣豬仔」反轉豬肚就係「始」

 

  靠相難分真與假,不過Sophia個Facebook Post就引嚟好多「識貨之人」留言,話想「領養」BB豬返歸喎!雖然漁護署就話會再重用,不過演習一年有幾多次啫,Jenny都覺得不如順應下民意,來一個慈善拍賣吖,每隻豬仔仲付上Sophia親筆簽名,咁反轉豬肚就係「始」,諗起都覺極具收藏價值呀!計Jenny話,咁樣又可以慳倉租又可以做善事,何樂而不為呢?到時審計署都冇位入喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#賣豬仔 #領養 #BB豬 #陳肇始 #銷豬 #漁護署 #淘寶 #慈善拍賣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share