收藏文章 

2018-12-17

民記聖誕趴象哥因乜事嬲豬 劉國勳化身「幣少」成功搶Fo?

「又到聖誕~又到聖誕~」其實聖誕節仲有一個星期先到,不過民建聯(民記)今日就已經搞定個聖誕Party邀請傳媒參加啦!梗係啦,因為立法會都準備放聖誕假啦嘛!而立法會大會上個星期都已經開咗聖誕前嘅最後一個會,相信唔少議員都Plan好埋聖誕行程喇!

 

 

象哥一講完呢句,Jenny同附近行家都忍唔住笑咗!

 

象哥輸咗嬲嬲豬?

 

今年民記Party都係同上年玩返差唔多嘅嘢,「大電視」就走唔甩,今年仲加多咗一個新Game──「超級無敵兵乓波」(咪又係來自獎門人……)!唔玩又至可,一玩先發現原來唔少民記議員都唔識打乒乓波!就好似黃定光(象哥)同蔣麗芸(Ann姐)咁,要民記啲「少壯派」解釋先明白少少。結果象哥嗰隊輸咗,佢就扮細路嬲嬲豬咁話:「都唔好玩嘅!」但係明明頭先玩得最High大聲就係你同Ann姐噃……

 

劉國勳化身「幣少」玩「置入式行銷」

 

  民記貴為吸金力最高政黨,大抽獎就當然唔少得!Jenny印象中上年啲獎品就五花八門乜都有,本來小妹仲期待今年有華為手機抽,可惜係冇嘅!但就反而多咗現金券,都好!有夠實際!

 

 

你睇!劉國勳似乎對紙巾咁受歡迎好滿意,個表情彷彿寫住:「很想要吧!」

 

  不過,點都唔夠劉國勳實際同人人有份!佢今年似乎緊貼某電視台玩法來個「置入式行銷」sell下自己,趁抽完獎就大派佢新Design嘅紙巾,仲要係乾、濕兩款都有!個個行家都爭住拎,就好似前日「幣少」派錢咁款呀!結果成個大抽獎就被佢搶晒Focus喇!好彩聖誕節係普天同慶嘅日子,如果唔係黨友們畀你咁搶Fo法,可能會普天同「㷫」,咁就唔好啦!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#普天同慶 #立法會 #民建聯 #聖誕Party #聖誕節 #置入式行銷 #幣少 #紙巾
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share