收藏文章 

2018-12-27

今日起有得換新身份證 Click入嚟睇下自己幾時要換!

  新一代智能身份證今日開始有得換,Jenny聽講新證襟用啲、仲有勁啲嘅防偽特徵同晶片,其實喺上個月26日已經推出咗㗎喇!而今日就係換證計劃時間表開始嘅第一日,全民換證,正式啟動!

 

 

助理處長教大家影靚靚證件相

 

  但係Jenny最關心都係一路以嚟都好難影到張靚靚證件相,而且又冇得P圖,點先可以照得好睇呀?入境事務處助理處長今日就親自教路,原來首先要唔好學IG女神,應該著返件有領衫,咁樣影出嚟嘅輪廓係會靚啲㗎!亦都唔好遮到個樣同埋化太濃妝,同埋唔好戴有色大眼仔呀!助理處長仲話,身份證張相可以影到你滿意為止,Jenny已經聯想到,到時各位Lady應該冇1個鐘都出唔到嚟……

 

第一批換證係85同86年出世嘅人?非也!

 

  不過第一批有得換嘅就唔係我哋呢啲平民,而係特首、主要官員、行政及立法兩會議員、入境事務隊成員、警務人員及勞工督察等,下個月21號就開始畀市民換,首批係1985至1986年出世嘅市民,至於其他市民幾時有得換?睇下圖就知喇!

 

 

  至於呢排滿11歲同埋18歲、因遺失或損壞要換身份證嘅市民,其實上月底開始已經可以換到新嘅智能身份證。截至今個月24號,入境處都已經發出咗1.7萬張新身份證,所以1985至1986年出世嘅朋友,嚴格嚟講其實都唔算係第一批換身份證嘅市民嚕!而最遲換身份證嘅,就係1954年之前出世嘅公公婆婆們啦,佢哋要等到2022年左右先有得換,如果屋企有老人家嘅,就記得4年後陪佢哋齊齊去換證喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#身份證 #換身份證 #證件相 #防偽 #證件相攻略
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share