收藏文章 

2019-01-14

羅致光話60歲仲係中年?柯創盛重新定義「四個大字」……

  收緊長者綜援申領年齡呢個議題發酵咗幾日,爭議唔止冇減退,社會仲愈鬧愈起勁。無他嘅,今次破天荒地令到泛民建制聯手齊反,政府都唔知點拆呢個炸彈好喇!

 

 

局長聽完都忍唔住挑一挑眉......

 

人到中年60歲?30都係未成年少女

 

  今日勞工及福利局局長羅致光就喺電台再講呢個議題,佢就用埋雙重否定句咁話今次個政策「無乜可能唔推」,又話香港比起其他國家已經落後咗,有啲國家嘅退休年齡直情去到67歲添!仲加多句:「當大家都120歲,60歲嘅人係啱啱中年。」咁計法, 小妹年年25歲咪仲係未成年少女一名?以後咪冇得品酒囉!世界末日喇!!

 

  其實世界上有120歲嘅人又有幾多個?Jenny印象中入到世界紀錄嘅最老人瑞都係122歲咋!唔知局長係咪呢排睇得「長命百二歲」多,以為人人都真係有百二歲?

 

「不食人間煙火」=四個字?

 

  局長今朝話冇咩可能「撤」,一眾議員就梗係反你檯喇!適逢今日立法會福利事務委員會開會,大家又係時間向政府發炮。

 

  其中坐擁大量銀髮族票源、又被林鄭擺上枱嘅建制派就更加要不遺餘力,一於大大聲鬧啦!就好似柯創盛咁,大鬧政府:「坐擁萬億盈餘,佢仲離地提出呢個措施,即等同削減長者福利,可謂極之可恥、極之涼薄。」唔知係咪鬧得太激動,佢下一句就話:「我相信局長或者佢嘅團隊,四個大字,係『不食人間煙火』!」咪住先!1234……56?點樣「四個大字」呀?柯生你先45歲咋,咁快就數錯字?所以「MK文壇大亨」鄺俊宇等柯生發完言,都忍唔住更正:「係六個大字!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #長者綜援 #申領年齡
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share