收藏文章 

2019-01-21

補鑊$4000嚟喇!Click入嚟教你點填份申請表

  大家翹首以待嘅派$4000終於嚟啦!由上年份《預算案》等到今年個份都嚟緊,終於今日開始大家可以喺呢個網址 css.gov.hk 下載申請表格,或者去學生資助處或職津處到拎表填喇!不過!都仲係要等到2月1日先有得交表,最快嗰批都要去到4月先有得拎。唉,Jenny都預咗要等政府做嘢,係咁上下㗎喇!

 

  Jenny今日都嗱嗱聲Download份表嚟望望先!第一部分就係填個人資料;第二部分就係確認返你係屬於邊一類嘅申請人;第三部分就係簽署聲明喇。就咁睇唔難填,不過都有啲伏位要留意㗎!首先填完表唔等於就有得拎,申請人要提供埋身份證、住址和銀行帳戶證明副本;第二就係如果有啲人有聯名物業,差餉單可能只係得其中一個人嘅名,但都一樣要喺第二部分申報返,如果唔係被查到就當你漏報,可能影響你個申請㗎喇!另外就係拎錢要有本地銀行帳戶,如果冇嘅,就要等申請批出之後,親自上去在職家庭津貼辦事處,或學生資助處到拎支票先得喇!

 

 

 

 (「關愛共享計劃」申請表格)

 

  不過想喺政府手上拎足$4000?都要過五關斬六將㗎!Jenny就幫大家搵埋呢「六將」出嚟,大家睇吓自己過唔過到佢哋嗰關啦!

 

1. 年滿18歲;

 

2. 持香港身份證(包括新來港人士,但不包括來港工作、求學或接受培訓的香港非永久性居民及其受養人,也不包括以訪客身分來港的人士);

 

3. 通常居住在香港(包括暫時離開香港而在合理預期情況下會返回香港居住的人士,例如因出差、留學或求醫而離港的香港居民,但不包括已移居海外的人士);

 

4. 沒有受惠於2018至2019年度《財政預算案》就綜合社會保障援助、長者生活津貼、高齡津貼或傷殘津貼發放的額外兩個月款項;

 

5. 無須繳交2017/18年度課稅年度的薪俸稅;

 

6. 在香港沒有物業。

 

  如果你喺第1-3關任何一關過唔到,就等於Game Over(冇份拎);但如果係第4-6關有涉獵到,就會被「扣血」(扣去本身喺《預算案》中嘅寬免額),拎唔足呢$4000喇!

 

  另外,呢份申請表係要用投遞或郵寄嘅方式遞交嘅,如果貼唔夠郵票就可能會石沉大海!不過Jenny就覺得,其實而家都2019年喇,乜嘢都話電子化,政府又已經整咗個創科局出嚟,何解到而家交申請表都仲要用書面形式咁唔環保又Old School呢?

    

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#派4000元 #關愛共享計劃 #財政預算案 #補漏拾遺 #過五關斬六將
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share