收藏文章 

2019-01-30

建制派都被DQ?柯創盛忍著淚說Goodbye

  捐血救人莫遲疑!今日立法會就舉行捐血日,畀一眾立法會議員同埋職員參加,不過唔知係唔係因為天氣凍,同埋一陣嘅林鄭質詢時間,朝早一開始得公民黨陳淑莊(Tanya)同埋新民主同盟嘅范國威(咖哩飯)嚟捐血,未見其他議員出現噃!轉頭民建聯柯創盛都嚟咗,但係……

 

 

 

Tanya定期捐 獲贈襟章好Happy

 

  首先打頭陣就係身型最窈窕嘅Tanya,Jenny都一度懷疑以Tanya大風啲都吹得郁嘅身型,會唔會唔畀捐㗎?Tanya就同Jenny講,自己一直都有定期捐血,不過就只可以捐細包(350cc)。佢話睇返記錄,今次應該係捐第17次,而自從發生大埔車禍後,自己就開始好準時咁去捐血,上次捐應係9月左右,今日捐完就獲贈一個「定期捐血者」襟章,令佢非常開心!佢仲透露,自己之前多數去銅鑼灣嘅捐血站,佢同嗰度啲姑娘吹水時,姑娘就話佢知,原來唔少印傭喺放假時,都會同佢哋啲同鄉一齊去捐血,所以佢哋都係香港一批好穩定嘅血液來源嚟㗎!Tanya覺得好難得,亦都好多謝佢哋!

 

梗係要自拍打個卡先啦!

 

 

咖喱想望望鞋底,點知下一秒「反艇」,差啲成個人跌落地。

 

柯創盛被姑娘DQ

 

  捐血日呢啲加分位,點可以只係得民主派出現㗎?其實民建聯嘅柯創盛(柯仔)都有嚟,仲要一入嚟就拎起張Banner影相打卡添!點知佢連基本測試都過唔到,要被DQ!原來佢呢兩日有幾聲咳,估計係感冒初起,姑娘基於風險管理,叫佢都係唔好捐住!咁又係嘅,而家啲流感咁勁,比著係Jenny都要DQ你喇!柯仔記得戴返個口罩先好開會呀!如果唔係傳染埋其他人,再進一步加重醫療體系負擔就唔好喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #捐血 #DQ
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share