收藏文章 

2019-02-11

民主黨正副主席化身「中佬廚房」 好彩冇食到入廠

  民主黨正副主席同幾位中委今日舉行新春團拜,其中3位正副主席胡志偉、尹兆堅同羅健熙仲親自下廚,炮製咗3味有意思嘅菜式,話要向政府官員聊表心意喎!不過食嘅就係Jenny同埋一班傳媒好友,唔知啲寓意傳唔傳達到去高官度呢?

 

 

  打頭陣嘅就係主席胡志偉(志偉),佢就整咗一味煎蘿蔔糕,取名為「長者年齡唔好推糕(高)」;而副主席尹兆堅(阿尹)就整咗黃金蝦,叫「老人家都敢蝦」。兩位嘅食字功力真係……Jenny都唔知畀咩反應好。

 

  志偉話,而家仲有好多政策都用60歲做分水嶺,好似申請公屋咁,60歲都已經歸為長者申請人,擔心推高長者年齡會有一連串嘅反應,其他社會政策可能會受牽連,認為要鼓勵長者就業,應該用返鼓勵嘅方式。阿尹就話要用黃金蝦提林鄭,香港已經很有錢,唔應該再「蝦老人家」。

 

  至於另一名副主席羅健熙就整咗味「紅椒司炒魷魚」,原來係用嚟諷刺律政司司長鄭若驊,希望佢快啲退下火線。佢之後仲即席揮毫,寫返張對聯呼應吓添!

 

  雖然民主黨嘅食字技巧同佢哋黨一樣有返咁上下年紀,不過好彩佢哋嘅烹飪技巧就真係有返咁上下。民主黨創意媒體部長黎敬瑋就話,志偉同阿尹其實成日入廚房,所以佢哋嘅廚藝都有保證嘅!果然Jenny同一眾行家都冇食到肚痛,唔使驚加重急症室負擔喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share