收藏文章 

2019-03-04

男人鬧交 :一係為錢一係為女人 民主黨中晒兩樣!

  民主黨今個月19號就會舉行黨慶暨籌款晚宴,今日就先開個記者會簡介下有乜搞作。籌委會主席袁海文就話,今年轉咗場去將軍澳搞,地方比之前大咗,可以加開至60席,而家已經賣出咗40席,不過籌款目標就冇變過,一樣係400萬。

 

 

 

ByeBye「#大和解」

 

  Jenny記得,上年係特首林鄭月娥就任後第一個民主黨黨慶,可能因為仲係蜜月期,林鄭為咗證明佢可以改善到行政立法關係,除咗應邀出席之餘仲留低食飯,席間仲破天荒捐咗3萬蚊贊助李華明(阿Fred)唱歌添吖!不過今年就冇呢支歌仔唱喇,事關民主黨今年係唔會請林鄭同埋鄭若驊,睇嚟「#大和解」事件唔會再發生嚕!

 

  雖然唔請林鄭同鄭若驊,Jenny聽聞,其他官員出唔出席就可以自行決定,唔會好似以前梁振英年代咁勒令大家都唔准去,所以今年另外兩位司長張建宗同埋陳茂波(波叔)都應邀出席餐前酒會,而其他政策局除咗商經局未覆之外,都會有官員出席嘅。

 

Fans唔在場 阿Fred都唔唱

 

  之但係問到有咩節目娛賓,民主黨副主席羅健熙就大賣關子,話仲同大家傾緊喎,乜表演都好啦,冇咗林鄭喺度,花生都少幾斤!至於阿Fred因為籌委會決定唔請林鄭,所以都決定「唔DO」籌委會成員,咁對籌款數字有冇影響先?羅健熙就直認「唔擔心就假喇!」,事關阿Fred係最吸金嘅成員之一嚟㗎嘛!計Jenny話,Fans(林鄭)都唔在場,唱嚟又有咩意思喎!Right?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#大和解 #特首 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share