收藏文章 

2019-03-05

Uber破冰失敗慘被甩底 的士幾時改善服務質素?

  香港地有邊個未受個的士司機嘅氣?唔過海、嫌路程短等等嘅投訴時有所聞,Jenny諗起都一肚氣!自從網約車興起之後,雖然政府就未就呢樣新事物立法,不過市民多咗個選擇,自然少咗揀搭的士。亦都因為咁,從此江湖就多事喇!

 

 

Uber Flash一秒變Trash?

 

  市民少咗搭的士,即係少咗生意,班的士司機就梗係唔肯過你啦!一直以來的士行業一直追住佢哋嚟打,鬧爆網約車「打爛佢哋飯碗」、「違法白牌車」。而本身今日網約車公司Uber就打算公布新功能「Uber Flash」,推出的士叫車服務,仲真係被佢搵咗間的士車行合作添!其他車行知道之後就大呼:「我哋冇合作空間!」嘩!花生指數大升!

 

  所以全世界都等今日記者會食花生。點知劇情峰迴路轉,間車行竟然臨時縮沙,「甩底」唔嚟記者會,下晝拿拿臨出返個聲明,話決定先同的士業界「一同測試新App,並取消與Uber的合作」添!

 

得返個體戶的士參與

 

  梗係啦!家下就好似兩支大學內閣「撼莊」之際,作為莊員之一嘅竟然去追求對家嘅靚女莊員,其他莊員就梗係嬲嬲豬啦!如果繼續落去,話唔定仲踢埋你出莊添!比著Jenny都係收返心養返性好過!

 

  Jenny聽聞,呢間車行本身有十幾架的士,而家間車行甩咗底,都仲有啲個體戶的士參與嘅,所以Uber今日都係照常開PC,同埋推出新服務,不過實際上有幾多架的士參與,就不得而知喇!各位,忍多陣啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Uber #的士 #Uber Flash
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share