收藏文章 

2019-03-18

港鐵炒車不是夢 仲有邊樣係OK

  港鐵真係鑊鑊新鮮鑊鑊甘!Jenny細細個起就以為淨係得路面上嘅交通工具先會「炒車」,點知港鐵今日凌晨就真係將不可能變成可能,nothing is impossible!兩架測試緊新訊號嘅列車竟然炒埋一碟,係港鐵通車40年以嚟都未發生過!真係「威」出國際,無眼睇!

 

 

當笑話變現實就唔好笑了

 

  唉!曾經,話港鐵塞車係一個笑話,而家佢日日準時先係笑話;話港鐵撞車,你會以為係發夢,點知今朝訓醒,佢真係撞咗(見圖)……轉個頭東鐵線又有人墮軌,都癱瘓埋,Jenny同一眾打工仔只能望鐵長嘆、轉搭巴士喇!

 

  話說,港鐵2017年開始更換CBTC「通訊式列車控制」信號系統,話第時可以車密啲,大家出行就更方便云云,成個工程耗資成33億港紙,但家下竟然「嘭」一聲就炒車了……

 

換系統的Best Practices?

 

  發生咁大件事,港鐵班高層都要一日兩次頻頻出嚟見記者解畫。港鐵常務總監金澤培喺下午開完會就話,初步睇係因為新訊號系統喺轉換後備電腦時出現問題,阻止唔到兩車同時「攞路」,所以就炒埋一碟啦!金生話,呢個訊號軟件嘅設計缺憾,系統供應商將會派4、5個專家嚟港協助今次調查,不過今次問題複雜,冇返兩、三個月似乎都搞唔掂喇!嘩!乜呢33億咁化學嘅?!

 

 

 

  最諷刺係聽日同後日撞正一年一度嘅亞太鐵路大會,港鐵項目經理(訊號)羅志沖、同埋港鐵工程顧問王惠明將會主講一個研討會,主題係「更換訊號系統:最佳實踐(Resignalling:Best Practices)」。哎吔!今鋪實畀行家笑到面黃啦!Jenny無眼睇喇!

 

即使被欺騙再遇出軌 仍不離不棄

 

  曾經好多香港人都以為,選擇港鐵就好似搵到個好老公咁,誠實又可靠,點知呢幾年佢話變就變,呃完一次又一次,今次仲出軌添!未來嘅日子我哋點行落去呢?但係無論係點,Jenny相信香港人對佢嘅愛都係有如滔滔江水,連綿不絕,你睇佢今日個股價就知啦!呢個時候港鐵最OK、最實淨嘅,可能就淨返股價喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#港鐵 #炒車
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share