收藏文章 

2019-03-21

郭炳江今出冊 派定早餐俾記者好識做

  之前因為涉賄賂前政務司司長許仕仁而被判入獄5年嘅新地前聯席主席郭炳江,一代商界巨頭變階下囚,今日終於服刑期滿。佢一對子女同埋細佬郭炳聯,齊齊晨咁早就去到赤柱監獄出面接佢,不過郭太梁潔芹就未有現身,Jenny估佢應該係留喺屋企打理一切等老公返喇!

 

即使久未面對鏡頭,郭生似乎未有生疏,冇話太緊張。

 

郭氏姊弟攬攬爸爸好肉緊

 

  郭基煇(Adam)事先張揚Daddy會見傳媒,所以接郭生出獄嘅仲有成4、50名記者同攝影師。大戶人家果然唔同啲,未夠7點已經有PR姐姐到場打點,之後仲向行家們大派麵包同埋紙包飲品,Jenny覺得好貼心吖!不過如果有埋奶茶飲就更好喇!

 

 

早起的記者有早餐食!

 

  郭家三人今朝9點左右就到咗赤柱,去到大約9點半左右,郭炳江終於出現,阿女郭曉妍(Noelle)即刻衝上去攬實爸爸,阿仔Adam都緊隨其後,最尾就係細佬郭炳聯。正所謂生囡夠貼心,Jenny見郭生攬得最實就係Noelle喇!

 

重獲自由 開心到訓唔著

 

  郭炳江隨即就見記者,話出獄好興奮,噚晚仲開心到訓唔著添!不過佢第一個要多謝嘅唔係屋企人,而係主耶穌喎。佢話自己喺獄中好辛苦,好多時好氣餒、有時好擔心、有時好自疚,有唔同感覺,但神都支持自己。佢仲勸籲青年人要守法,否則入獄後就會好後悔!

 

  被問到一出獄最想做乜,郭炳江諗都唔諗就話「返屋企!」亦都話訂咗食點心添!佢一對仔女就同爹哋講有蛋撻、咖啡,仲有菠蘿包。不過郭炳江聽到菠蘿包就「不了」,自爆自己減緊肥。但係照計入面伙食咁差,郭生你已經瘦咗好多啦喎!

 

郭生會買iPhone定華為?

 

  話晒之前都係聯席主席,咁出冊之後會唔會返公司呢?郭生就話「唔會喇!」仲好感嘆咁話,離開咗公司4年已經有好多變化,而家就想去唔同國家,學吓人哋好嘅嘢,同埋睇吓最新嘅科技有咩變化,點樣用喺業務上咁。

 

  咁又係嘅,喺入面幾年,iPhone都換咗幾代喇!梗係搵人班返部最新版本嘅手機返嚟用下先喇,不過唔知佢會選擇iPhone定響應支持國貨買華為呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#許仕仁 #世紀貪污 #新地 #郭炳江 #赤柱監獄
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share