收藏文章 

2019-04-02

新「煲呔曾」?「煲呔」同薯片叔叔仲可以合作?

  有「薯片叔叔」、「鬍鬚曾」之稱嘅前財政司司長曾俊華,自從選特首落選之後搞作多多。Jenny今日就收到風,佢準備同「煲呔」合作噃!唔通「雙曾」再度合體嘅日子指日可待?

 

 

 

此「Bowtie」不是彼「煲呔」

 

  非也非也!雖然薯片叔叔同「煲呔」真係合作,不過係同一間叫「Bowtie」嘅公司,唔係「煲呔曾」吖!是咁的,呢間「Bowtie保泰」係間虛擬保險公司,佢哋噚日(1日)就公布,委任薯片叔叔出任資深顧問,主要係提供策略諮詢、研究利用保險科技,為香港社會帶來正面影響喎!雖則預咗「顧問」呢個位就多數係觀賞性用途為主,但Jenny都不得不讚下呢間公司嘅PR,諗到會搵「鬍鬚曾」嚟做「煲呔曾」係幾醒!事關除左可以霸到財經版版面,仲可以霸到政治版版面!

 

「真.煲呔曾」要抖抖

 

  至於何解「Bowtie」唔搵「真.煲呔曾」嚟做生招牌呢?應該係因為曾生牽涉過錢銀上嘅瓜葛,呢排又啱啱放返出嚟,都係畀人抖下先喇!所以整返個「煲呔曾2.0」都不無道理吖!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#煲呔曾 #曾俊華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share