收藏文章 

2019-04-16

全城熱議「安心飛的」 政客千祈咪亂抽水

  你叫Jenny如何再相信愛情?!今日中午一段「安心飛的」片令全Office、所有版面的同事、行家都熱烈討論,總結而言就係:「世界真係冇童話!」好多嘢都唔可以一廂情願,愛情如是、政治如是。「安心偷食」事件一下子成為全城熱話,原本噚晚大家望住心痛嘅巴黎聖母院大火、鬧哄哄嘅《逃犯條例》修訂、削醫委會權、國歌法都冇人講咁滯。

 

 

 

廉署出PO 叫停Cheating

 

  婚外情,即係Cheating啦!廉署個fb Page喺「安心飛的」片爆出之後,極快有反應!出Post連拉埋誠信一齊講:【Cheat精Cheating斷到正】咪以為保密功夫做到足就可以Cheating,數碼足跡、天眼到處都係,要搵貪污證據,其實唔難,邊有咁易走得甩!?仲有一大串Hash Tag:

#正Cheat精 #Cheating #人太貪婪心盲無明 #貪念是一條大坑會坑掉人的哦 #SoSad #教而不善 #收授雙方一齊玩完 #貪心邊有得咁安心 #要學識制服心魔同誘惑 #現實離奇過劇集 #以為瞞天過海其實係你愚瞞

 

  呢個Post Jenny都覺得抽得正常、恰到好處同有意思。

 

趙家賢抽錯火水

 

  但有啲抽水,Jenny就覺得似乎唔太對路。事件爆出之後,馬國明住的太古城即時多咗好多娛記,當區區議員之一嘅民陣召集人趙家賢亦都抽水,出咗個#區務報告Post(見圖)點知就抽水抽著火水,畀人鬧佢喺人地傷口灑鹽。

 

  所以轉個頭佢就Del Post,改左口吻,只係話現有大量娛樂記者出現在太古城並發生滋擾居民情況。已通知管理公司跟進,要求加強大廈保安及協助被娛記滋擾的居民解圍。

 

 

學高官講野拆唔拆得掂?

 

  嗱!所謂一個巴掌拍不響。男主角就率先開記招回應,不過計Jenny話,男女主角「沿途與他車廂中私奔般戀愛,再擠迫都不放開」有晒片段做證,就點都拆唔掂喇,既然大錯已經鑄成,與其賴醉酒累事,Jenny建議佢哋可以學下高官回應部門錯失時嘅說法。例如參考政制及內地事務局局長聶德權,佢回應遺失選民資料嗰時咁講,「我哋一定係盡我哋嗰個所能,嚟確保同類事件盡量唔好發生,亦都要從各方面去做。但係有啲事情如果要出現,又喺啲我哋不能控制嘅因素之下,亦都唔能夠咁樣去完全寫包單,大家都明白,但最重要係我哋做好所有防禦工作」。

 

  去到最後,Jenny最擔心嘅其實都係Sammi嘅情緒,出軌嗰對男女會再做咩嘢老實講已經唔重要。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#安心偷食 #安心飛的 #許志安 #婚外情 #黃心穎 #趙家賢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share