收藏文章 

2019-05-08

今時今日仲講收視率/收聽率?Out咗喇!

  如果想知一個節目受唔受歡迎,上一代嘅指標就係睇收視率同埋收聽率,Jenny呢一代就係根據網上嘅Hit rate嘅!所以大家記得㩒多幾次呢個專欄條link喇!

 

 

  咩節目Hit rate有保證?

 

  講起節目,呢排社會最受大家關注嘅「節目」,就梗係修訂《逃犯條例》喇!此題一出,無論係收視率定Hit rate都係有保證㗎!而立法會今日就《財政預算案》恢復二讀,首先就講到冇修正案嘅33項總目。不過本身議員只能就預算案提出削減,但係就無權提出增加撥款嘅修正案,所以唔少議員就喺呢一Part到講返一啲係想加資源嘅部門。

 

  咁關收視率咩事呢?原來今日人民力量陳志全(慢必)就話,政府曾經話港台嘅節目冇人睇,但係政府又唔加多啲資源落去,咁「巧婦難為無米炊」,又點做到多啲好睇嘅節目呢?佢又指,港台唔怕得罪大財團,亦都唔驚政府,仲話其實平時直播立法會會議嘅港台32台都有好多人睇,而上次立法會都冇直播嘅法案委員會會議(即係泛民照開嗰個),32台都有直播,有唔少人收睇添!

 

  時代變緊喇~

 

  慢必就話,而家其實淨係得港台會做收聽率數字報告,商營電台都唔會做,因為時代喺到變緊,「而家TVB最高收視都係27、8點」、「以前喺亞視都有18點啦!」所以喺呢個年代,已經唔應該用收聽率報告去衡量喇!Jenny就諗起之前民建聯主席李慧琼(琼子)都話係街到有街坊認到佢成日喺電視出現,咁其實都要多謝港台成日直播立法會事宜喇,話晒政治人物同演員一樣,一定有人鍾意有人討厭,但點都好最緊要係有人識呀!that’s why 有句說話:「唔怕壞新聞,最怕冇新聞」!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#收視率 #TVB #立法會 #亞視 #逃犯條例 #財政預算案
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share