收藏文章 

2019-06-04

以後打完風落波唔使再即刻撲返工?

  陰陰沉沉嘅6月又到,今日個天都時陰時晴,Jenny朝早起身嗰時,個天好似倒水咁,去到中午就出太陽。呢種咁唔穩定嘅天氣相信都會持續一段時間。一早起身逼地鐵返工已經唔係樂事,如果再撞著落大雨、打風咁,就更加慘豬喇!

 

 

  講起颱風,相信大家最記得嘅係上年個超強颱風「山竹」襲港,雖然係星期日掛十號,但第二日就係星期一,打工仔係要喺路面完全未清理好、交通癱瘓、一片狼藉嘅情況下返工,都咪話唔Sad!

 

  不過Jenny就留意到,噚日勞工處公布咗新修訂《颱風及暴雨警告下工作守則》,話政府會視乎情況,喺八號風號改為三號風號前公布「極端情況」,僱員喺八號風球取消後兩小時內,應留喺原本嘅地方,而非即刻啟程返工。政府亦都會審視情況,喺兩小時期限屆滿前,再公布會唔會延長或取消「極端情況」。即係話下次再面對有山竹咁強勁破壞力嘅颱風,大家都有機會唔使「攀山涉水」咁返工喇!

 

  其實諗深一層,就算其他颱風冇山竹咁嚴重,要打工仔們一落波就即刻趕返工,都咪話唔慘情。試想像下本身全港留喺室內嘅人一下子湧晒出室外,交通唔癱瘓就奇啦!有咗呢個機制,大家預時間返工都有啲彈性,Jenny都覺得係好事呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#颱風 #勞工處 #山竹 #八號風球 #極端情況
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share