收藏文章 

2019-06-05

立會邊個最怕「老鼠」?原來係「鼠王」

  繼上年香港出現全球首宗人類感染大鼠戊型肝炎之後,上個月又發現多3宗新增個案,仲要係港九新界都有份!連政府都要再推全城清潔運動,加強滅鼠防鼠。政務司司長張建宗會唔會落埋場做下一任「清潔大隊長」就未知,不過今日就率先有「老鼠」入侵立法會啦!

 

  原來今日立法會其中一個質詢就係講鼠患,係由工聯會何啟明提出嘅。佢一嚟就拎咗幾隻老鼠公仔同埋鼠籠出嚟,話「其實全港最大嘅逃犯應該係老鼠!」,食衛局局長陳肇始(Sophia)見到都忍唔住笑咗出嚟!

 

 Sophia見到何啟明拎啲老鼠公仔出嚟都忍俊不禁!

 

  何啟明喺完咗呢個質詢之後,就帶埋佢堆「老鼠BB」出嚟「見記者」,即刻就有女行家被嚇到彈開幾呎遠喇!何啟明就話,自己都用過嚟嚇啲議員同事,原來最驚嘅唔係其他人,竟然係最關注滅鼠、關注到獲得「鼠王芬」之稱嘅經民聯梁美芬噃!何啟明仲引述芬姐話,就係因為驚先要滅鼠呀嘛!不過之前芬姐先講話自己要將「鼠王芬」呢個標籤由負面改為正面,以後「鼠王芬」係代表「撲滅鼠患嘅從政者」,但係見到老鼠公仔都咁驚,睇嚟芬姐呢條正名之路仲有排行喎!

 

 

  何啟明仲同Jenny講,其實呢幾隻老鼠公仔同鼠籠都係「淘」返嚟!4隻公仔加埋個籠,連埋運費都係百零蚊,佢覺得好抵玩!仲話喺今次質詢之後就可以拎啲老鼠返辦公室「震宅」,咦?佢想搞邊科?!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #工聯會 #鼠患 #大鼠戊型肝炎 #何啟明 #梁美芬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share