收藏文章 

2019-06-17

邊個建制咁夠薑用粗口問候林鄭?

  修訂《逃犯條例》呢個風波喺上個星期簡直可以話係瞬息萬變,Jenny同一眾行家都疲於奔命,食咗不計其數嘅催淚彈,去到今日先叫安靜咗少少。去到而家,一直態度強硬嘅政府終於「暫緩」修例,雖然係一個審時度勢嘅決定,但係Jenny收到風,原來林鄭呢下「急剎掣」,都「剎」到唔少建制派措手不及。林鄭梗係要急急腳密會建制,安撫安撫下,但係都平息唔到部分議員嘅怒火,聽聞席間仲有人直接爆粗,問候特首媽媽添吖!OH!NO!

 

 

 

  究竟呢位咁夠薑嘅議員係邊位呢?Jenny見到啲行家已經好快手咁喺Whatsapp群組入面開咗個競猜遊戲:

 

  行家A:會唔會係建制入面最好火氣嘅蔣麗芸(Ann姐)呢?

 

  行家B:唔會啩,話晒Ann姐都係名門望族出身,點嬲都唔會去到咁粗俗啩?

 

  行家C:唔通係一向心直口快嘅陳健波(波哥)?

 

  行家A:佢都唔係直選!今次影響唔到佢幾多,點睇佢都唔需要咁激氣啦!

 

  行家C:咁又係……今次最大影響嘅都應該係直選個批議員喇!

 

  行家B:大家睇下,慢必喺Facebook到透露咗,原來係女議員嚟㗎噃!

 

  行家A:唔通真係Ann姐??(驚)

 

  行家D:唔係囉!我睇咗星球日報,佢哋話「據了解,工聯會議員反應較大,麥美娟更激動地表達不滿,新民黨主席葉劉淑儀亦因有事在身須半途離場。」唔通係……

 

  行家B:都合理噃……始終建制派入面最草根嘅政黨咪就係……但麥美娟真係夠膽咩?

 

  經過一番熱烈嘅討論,睇嚟大家都愈嚟愈接近真相,喺一旁食花生嘅Jenny就覺得,無論係邊個都好,幾嬲都好,講粗口都係唔啱㗎!大家記住唔好學吖!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share