收藏文章 

2019-08-01

神隱53日中大段校長終出山 最後帶學生「遊花園」

  今日中大校長段崇智就出嚟同學生面對面傾吓偈,不過場面望上去就唔係好和諧啦,班學生Full Gear以待,又戴頭盔、又戴口罩咁,Jenny差啲以為去咗抗爭現場添!原來係班學生向段校長抗議佢53日都冇出過嚟見人喎,希望可以令校長明白學生運動嘅前線情況。

 

 

段校長帶你太空漫遊

 

  唔知段校長係咪收埋自己太耐呢,對住咁多人好似唔太放得開,上半場就不斷咁打官腔,面對學生多次追問:會唔會向政府公開呼籲成立獨立調查委員會?都係咁遊花園,只係答會持開放態度,重申下有建議成立中立平台喎。咁答法,同學緊係唔收貨啦!不斷嗌「講人話」、「唔好做錄音機啦」,不過照Jenny咁睇,段校長,你都有幾分做官嘅潛質喎!有冇考慮下做下屆教育局局長呢?

 

「你食咗飯未?」有玄機

 

  喺尖銳問題此起彼落之間,突然有同學仔就關心段校長嘅生理需求,問校長食咗飯未,校長今次終於冇遊花園,好乾脆咁答:「未呀!」。做咩同學仔突然咁有校長心?原來係同學仔想確認吓校長仲有冇直接答問題嘅能力。段校長同學生交流咗咁耐,不停咁帶班學生遊花園,遊到上外太空咁濟,同學仔當然要關心吓段校長耍咁耐太極餓唔餓啦!

 

搞手難做 分分鐘校長變Free Rider?

 

  段校長就不斷話有建議成立中立平台,有學生就問段校長會唔會拋個身出嚟做搞手!講呢樣,Jenny有最深切體會,搞手真心難做,約得呢個就嗰個唔嚟,約好時間,又有人忽然甩底!段校長冇講到好實,就話會諗吓。小妹希望段校長如果有心做,就唔好得個講字啦,做Free Rider神憎鬼厭㗎!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share