收藏文章 

2014-06-12

摩迪剪短髮會跌watt?

  四年一度嘅世界杯今晚深夜終於開波了,之後成個月,我將進入巴西時間,同香港有11小時嘅時差,大家係日頭將唔會搵得到我。不過,我相信將個鐘調到巴西時間的又點止得我。如果真係有人睇足64場,我覺得佢嘅成就同贏世界杯差唔多!

 

未開波前,先穿巴西波衫歎美食。

 

  揭幕戰戲碼係A組嘅東道主巴西迎擊克羅地亞,其實都好有話題性。話說克羅地亞係被稱為「歐洲巴西」,以小組組織和多技術型球員見稱。雖然今屆大牌球員就唔算多,最出名都係將離開拜仁慕尼黑的前鋒文迪蘇傑(因外圍賽領紅,揭幕戰被罰停賽)同變咗短髮嘅皇家馬德里中場摩迪。

 

  可能因為我係女生,所以比較留意球星嘅髮型。我有個迷信嘅想法,話說好似艾迪巴約、費蘭度托利斯、盧卡古等球員一剪短髮即時跌watt。摩迪剪到咁短,會唔會因為一時唔慣,而同樣跌watt呢?!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多睇波LU文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share