收藏文章 

2014-06-17

可愛的意大利人

 

  我唔熟悉意大利人,識嘅都只係今年去歐洲足球交流時認識,他們給我的感覺都是很可愛,又十分友善,特別是對女生,與我一起去的男性朋友都話意大利男性對女性係過分熱情。其次佢哋好多身體語言,說話不停手舞足蹈,十分好笑,更重要是他們個性都好特別。

 

 之前在意大利交流時,感受到留地人嘅熱情。

 

  我當然唔係介紹我朋友啦,講嘅係意大利國家隊兩星派路和「巴神」巴洛迪利。派路好波係人都知,原來佢本身喺意大利鋼鐵大王嘅長子,但因鍾意踢波,所以先放棄繼承生意。你可以話佢衣食無憂,當然有條件去踢波,但我反觀望身邊嘅朋友,有好多「富二代」日日只會花天酒地。有錢唔代表一定會去實現夢想,更別說是贏世界杯這種宏大理想!

 

  「巴神」更喺可愛男人中的表表者。佢童年十分可憐,形成自我性格,但同時肯為證明自己而努力付出,非怨天尤人。佢愛玩,但同時又對人好好,做咗好多善事,性格是如此立體。

 

  我認為真正男人就要如意大利人一樣咁性格真我,敢作敢為,這樣嘅男人最可愛。

 

 轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多睇波LU文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share