收藏文章 

2014-06-18

卡斯拿斯可克服壓力

  近來,我成為咗大家嘅熱門話題。我每日早上都收到過百個短訊問我拎「貼士」,上到facebook,見到好多人都在討論自己。大部分人都當成一個玩笑,亦有小部分人對「燈神」之說極為認真。

 

大家笑下就算啦,今晚開開心心一齊睇波!

 

  我在想,自己只是不停被人在網上討論,都覺得有點不自在。如果世界杯球場上的球員,他們每日承受着的壓力一定極度大。想到此時,我就覺得我自己的事太小了,心情即時變得輕鬆。

 

  講到近來最大壓力嘅球員,一定係西班牙門將卡斯拿斯。首場分組賽多次犯錯,最終1︰5慘負荷蘭,極多人批評佢,連佢本身都認為自己要承擔責任。

 

  偏偏這個時候迪基亞受傷,而連拿今年嘅表現亦未算穩定。西班牙教練迪保斯基隨時都要繼續卡斯拿斯頂硬上。

 

  但我仍相信卡斯拿斯,因為佢始終身經百戰,一定可再次站起來。希望佢今夜對智利可以力保不失,爭氣呀!

 

轉載自晴報

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多睇波LU文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share