加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-14Photo: 由作者提供

我愛潮州菜

  今日標題,若對住老婆大人講,分分鐘畀佢鬧死:「你有冇再粗俗點?」

 

  點解?因粗俗人慣稱女友做「菜」,非常冇品!

 

  而小弟妻子,剛剛正是潮州人,而愛佢,也是應份的,但絕不會稱佢做菜咁cheap。

 

  事實,我真真正正喜歡品嘗潮州菜!

 

  大家可知,香港潮州人,有過百萬?真的是財雄勢大!由首富李嘉誠到立法會主席梁君彥,皆「架機冷」是也。

 

  不過,奇!潮州人口咁龐大,但香港潮州菜館數目,非常不成比例的少。

 

  例如,由紅磡開始打落土瓜灣,再到九龍城、新蒲崗、牛頭角至觀塘,大家講得出有幾多間代表性的潮州菜?一隻手數晒!

 

  本來,九龍城乃潮菜的根據地。不過,唔知點解,一間又一間老字號自我陰乾。

 

  如今仍具鬥志,為綽號阿Dee 的黃錫炎經營的「潮城」(前品潮軒),走中高檔路線,質素高,但收費不低,非草根之店。

 

  我住何文田,若要歎潮州菜怎辦?只有一間出色的,名「四點金」,在土瓜灣。由潮菜老手馬耀棠經營。十多年前開張,經歷起起跌跌,曾因所托非人,質素愈做愈低,幾乎要收檔。

 

  不過,馬老闆條氣唔順,親自接手瞓身再搞,將成個廚房及樓面班底全「執」過,不止,再落本大裝修。功力一到,立時令人眼前一亮。

 

  出色菜館,管理人是大統帥,而靈魂則是大廚。此店大廚名王聚峰,年青,有火有心兼肯創新,活力十足,拍住馬耀棠,很快就將「四點金」扶回正軌,口碑一日一日累積。

 

馬老闆與王聚峰乃「夢幻組合」。

 

  如今,凡想歎潮州菜,我絕不作他選,立即駒車五分鐘到「四點金」,門口交代客泊車,全晚$60,平得令人發笑!落車就可步入飯店。

 

  小弟習慣,若閒日晚飯,就來一碟拍骨鵝頸 (無骨,啖啖肉!)拼鵝腸,一客胡椒芝麻餅,一條魚飯,再加多客沙嗲牛肉炒芥蘭加蠔仔粥已掂晒。

 

拍骨(去骨)鵝頸及肥腸,啖啖肉。

各式魚飯平平實實,街坊菜。

又平又正斗——胡椒芝麻餅。

 

  不過,若請客,則要求馬老闆與黃總廚度張靚菜單,要保證賓主盡歡的。

 

  上周六人晚宴,傳來菜單:雙小碟——蠔仔卷、隆江豬腳;普寧豆醬焗肉蟹;拍骨鵝頸拼鵝腸豆腐;蟲草花燉花膠螺頭功夫湯;脆皮八寶薑米雞;鮮茄鹹菜煮門鱔片;芋泥。

 

普寧豆醬肉蟹煲,上枱冒煙香噴噴。

蟲草花花膠螺頭功夫茶,睇得飲得

脆皮八寶薑米雞,香港獨步。

門鱔少有因利潤低,但此店仍然堅持做。

正宗芋泥——肥死。

 

  各位,今期附上的相片,大家應可幻想出品水準如何,簡直不單獨步土瓜灣,除「潮城」之外,整個九龍東也難尋對手!但收費是「潮城」三分二!

 

  我尤其愛薑米雞,絕對不下於「陸羽茶室」的糯米雞。大家一試便知。

 

  欲食好嘢,請預訂。WhatsApp馬老闆:9203 1920,聲明「碌Sir 粉絲」,咁就應該好掂!

 

四點金

地址:九龍土瓜灣新山道18號地下

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#滷水 #美食地圖 #鵝頸 #土瓜灣 #美食 #滷水鵝 #肉蟹 #鵝腸 #潮州菜 #芋泥 #薑米雞 #燉湯 #門鱔 #蟲草花燉花膠螺頭湯 #普寧豆醬 #Food Map #鹹菜 #脆皮八寶薑米雞 #代客泊車 #拍骨鵝頸 #胡椒芝麻餅 #隆江豬腳 #蠔仔卷 #寫菜單 #魚飯 #沙嗲牛肉炒芥蘭 #蠔仔粥 #試食報告
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share