加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-06

高山劇場一公里內覓食(II)

  上期《肥碌大食遊》,相當好反應,可能介紹的全屬街坊舖,人人負擔得起,故不少讀者要求——請再來一期!


  好!easy job。我咁為食,當然收埋好多料啦。一於寫多集!


  一、順順牛腩 ——此店老闆都算膽生毛!去年開始,高山劇場對面起居屋,不單塵土飛揚,兼且封咗半條馬路,搭起帆布。哈,順順竟然就在帆布後開張,根本冇行人,點搞?我都好奇,走過門口望望,喂,一碗崩沙腩湯麵竟收$68?乜料呀?試吓佢先。等候時,見牆上有張畫,介紹每部分名稱,相當有知識性。牛的下邊聲明此店用慢熬香濃牛肉湯。真係咁巴閉?

 


順順牆上的牛肉解剖圖,具知識性。


  5分鐘熱騰騰湯麵上枱。先飲啖湯,果然好味,不過……味蕾已通知我,內有少量味精!

 


雖略貴,但崩沙腩相當高水準。


  試件牛腩,又腍又肥又多汁,好得。粗麵也有水準。大家經過,可以一試。

 


三分鐘後清碗,可知味道。


順順牛腩
地址:九龍土瓜灣高山道72號地下


  二、新樂園——此處由老婆大人介紹,佢日日行何文田街市,肚餓必定坐低食碗麵。有朝拉住我話:「你成日扮專家,試吓間新樂園啲牛筋牛腩啦,都幾掂!」


  大人指示,即去!又係食最貴嘅——皇牌牛三寶麵(牛腩、牛肚、牛根)。平過順順不少,只收$52。

 


價錢比順順大眾化。


  水準相當好,三寶皆入味,有(口趙)頭。但湯就差啲,「師傅」太多,若果照灌的話,必定要加多罐冰凍可樂。此處因在街市之內,環境及清潔感覺一般般。不過,小弟街童長大,也不會有任何不慣。

 


牛腩、筋及肚皆入味,不俗。只是湯太多「師傅」。

 


位在街市中,環境麻麻。


新樂園魚蛋專家
地址:九龍佛光街何文田廣場地下S18號舖


  三、老上海餛飩 —— 發現此處,乃因有日四圍逛、經過一間小舖,望入,有位上海大媽正在包呀包。好奇之下,多口問:「奶奶,若我指定用乜菜包,得唔得?」佢笑笑口,和和藹藹答:「當然得!」


  從此,我想食乜嘢餡,都可「度身訂造」。個人最喜歡西洋菜豬肉,新鮮包的與超市急凍貨,口感完全不同也!

 


蘇奶奶可以度身訂造餡。


  此店也有其他上海冷盤,例如醉鳳爪及豬手等,但水準普通。唯一你可找老闆仔蘇先生預訂的,是非常有homemade感的春卷,內有——娃娃菜絲、香菇絲、冬筍絲、木耳絲、豬肉絲,混合炒香再包。外賣返屋企,焗到卜卜脆,非常香口,食到唔停手!

 


這款春卷,條條手包。


老上海餛飩
地址:九龍土瓜灣馬頭圍道272號
電話:3596 6167 (找蘇先生,奶奶是佢母親! )

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#土瓜灣 #馬頭圍 #佛光街 #老上海餛飩 #春卷 #新樂園魚蛋專家 #崩沙腩 #牛肉麵 #順順牛腩 #牛腩
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share