加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-25Photo: 由作者提供

人哋執笠佢排隊

  香港地,一講起做飲食業,無論經營者或食客,皆多唉聲嘆氣。前者呻人工材料舖租樣樣貴,根本冇得做;後者呢,同樣呻樣樣加價服務差劣點解唔北上?

 

  究竟這個是否真像?我肥碌觀察,中咗八成左右啦。剩返兩成,並非如此,反見有食肆日日排長龍兼訂位要三個月至半年!

 

  隨便舉例,灣仔浙江軒,樂富海鱻城,以及,近日家中「排骨仔」介紹為父的生煎包點心專門店,全部旺到爆。

 

  香港人口高速老化, 六十歲以上長者邁向三百萬 ,佢哋喜歡乜?十之七八喜歡「懷緬過去常陶醉」。就似小弟,搞親飯局,個個老友都話最好歎懷舊菜,愈舊愈好,若搵到已經消失的菜式更佳。

 

  前排在九龍家全七福,正正試到瀕臨絕種的雞子戈渣,難做到飛起,長者為食鬼一入口,便話真係神仙企唔穩。

 

  好嘞,更多兩蚊雞族鍾情的,當然是飲廣東茶,歎其一盅兩件。不過咁,隨著樣樣成本高漲,不少「飽肚」點心,漸趨消失。經營飲食業老友呻:「碌Sir,你估我哋想咩,若個個嚟整個雞球大包、臘腸卷又或懷舊糯米雞,一塞就飽,拍拍屁股走人,咁我哋賺乜呀?」

 

  唔係冇人想食,係形勢所逼,唔賣!

 

  講返間生煎包專門店,有乜咁吸引,要排隊?第一,客人如潮,故點心流轉快,全部新鮮出爐;第二,價錢平民化;第三,最重要,不少流失了的點心,呢處有。例如:懷舊雞球大包、鮮蝦腐皮卷、豬膶腸粉、乾蒸牛肉燒賣、梅菜扣肉包⋯⋯

 

久違了的豬膶拉腸粉、雞球大包及乾蒸牛肉。

 

  而此店招牌,正正是生煎包,非常誇張,每份三大個,只賣三十蚊,幾乎枱枱食。分量好勁,你吞一個,必飽咗大半!

 

招牌生煎包$30 ,三大隻,吞一隻已經半飽。

 

  是日,我只與老婆大人兩位殺去,盡量叫,食唔晒打包,也只能點六款點心,已經「肚滿腸肥」。去時為上午十一點,仍然人潮如湧,有的是一家大細,有的是師奶買完餸,也有的是提早午餐勞動工友,迫爆,從冇一張空櫈。

 

整個上午座無虛席。門外則有條小人龍。

 

  嚟呢類食肆,絕不可要求食得寧靜、坐得舒服、事事衛生、招呼週到。

 

  總之,未來前清楚自己要乜,有位就即坐低即劃點心紙。點心上枱快歎(因人人都趕),你點好意思細嚼?套用廣東術語——唔該o趙完鬆,俾位下個客。

 

  總結,點心新鮮熱辣好味,Value For Money,旺得有理。

 

蝦餃、潮州粉果及雞紥等例牌點心也「靚仔」。

 

  但最大弊端,店內冇洗手間,要出街市公廁,真真大鑊,因呢個公廁,也百份百「懷舊」,五六十年代裝修及味道有齊,好惡頂也。

 

食一半,打包一半,埋單拜拜。

 

生煎包點心專門店

地址:何文田忠孝街六十號愛民邨熟食店一號

電話:2363 1968

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#點心 #週末好去處 #親民美味 #何文田 #專門店 #食家精選 #生煎包 #本地餐廳 #本地遊 #美食地圖
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share