加入最愛專欄  收藏文章 

2016-08-19Text: Cecilia WangPhoto: Cecilia Wang, Elize Chan

【Running雞!】劉在錫代言NeNe炸雞來港啦!必食初雪炸雞+芝士潘多拉炸雞

衝天爆炸魷魚拼蜂蜜蒜香炸雞($188/$132午市 )

 

 

  原隻魷魚炸到「怒髮衝冠」咁,好震撼!等相機食先之後,店員就會幫手將魷魚剪成易入口的形狀,可以開動啦!

 

 

  別看魷魚外表焦脆,無油膩感之餘,食落口肉質卻特別嫩滑,一點都唔韌!炸雞皮吸飽了蜂蜜精華,但蒜味就未算突出,雞肉多汁,但未算有驚喜,亦不過不失。

 

 

大滿足級!芝士炒辣雞三色板($285/$200午市)

 

  如果一班朋友到訪,或兩人撐抬腳不知食乜好,推薦試試這份大滿足級別的芝士炒辣雞三色板。

 

 

  一份已包括經典的韓式泡菜煎餅、韓式蛋卷、煎蔬菜片、綜合韓國傳統煎餅、紫菜飯及芝士炒辣雞。 

 

 

  先食蛋卷、蔬菜片及煎餅,待到食到一半的時候,芝士已溶,店員會來用一部分芝士辣雞撈埋白飯一起炒,還會用心將炒飯擺成心形呢!這碟炒飯集合辣炒雞精髓為一身,再加上紫菜碎做提味,好正呀!

 

 

Gangnam Oppa‬

地址:旺角彌敦道726號10樓

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#新品速報 #試食報告 #美食地圖 #覓食旺角 #韓國菜 #炸雞 #新餐廳
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share