加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-16Text: Elize ChanPhoto: Kenji

【職場人氣No.1】紐約漢堡Shake Shack新店直擊!聖誕限定+獨家本地餐單

編輯之選!

 

ShackBurger Single $50

(Double $76)

 

  小編推薦必試!Shake Shack招牌芝士漢堡ShackBurger,漢堡扒以安格斯牛肉打造,配上生菜、蕃茄及自家出品ShackSauce,味道絕對是滿分之選!再嚟一份Crinkle-Cut Fries($27)以及紐約手工啤酒ShackMeister Ale($65),完美配搭,邊個話漢堡包就等於頹食?貴係貴啲,不過用料味道抵返哂!

 

Shroom Burger $66

 

  想要素食漢堡嗎?大家可以一試Shroom Burger,由鮮炸原隻大啡菇夾著明斯特及車打芝士,同樣配上生菜、蕃茄及自家出品ShackSauce,雙層菇味濃郁仲會爆汁,包著流心的芝士,比漢堡扒更邪惡,更加係香氣四溢!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#漢堡 #打工仔 #金鐘
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share