加入最愛專欄  收藏文章 

2020-07-16Text: Yan LawPhoto: 由MUJI提供

【抗疫推介】「晚6朝5」禁堂食!逾50款MUJI懶人速食包,7日食唔晒!

懶人速食選擇!

 

  除了冷凍食品,速食食品也是防疫時期在家自煮的好夥伴。以「不添加化學調味、香料及色素」為料理開發原則製成的MUJI速食食品,只需簡單加熱,便能輕鬆享受咖喱、意粉、家常料理或湯品!

 

咖喱速食包($20-$38):

 

  咖喱又香又惹味,配肉類或蔬菜都非常搭調,是飯桌上的必備食物!

 

MUJI食譜推介:

 

  1.溫和青咖喱煮海鮮(食譜

  2.印度奇瑪咖喱烤年糕(食譜

 

 

意粉醬汁速食包($25-$35):

 

  意粉可以說是最容易上手的西餐,而且口味多變又飽肚,只要一包意大利粉加意粉醬,新手都可以輕鬆變廚神!

 

MUJI食譜推介:

 

  1.香草醬全麥意粉(食譜

  2.番茄香草醬全麥螺絲粉(食譜

 

 

常備菜速食包($38):

 

  在家煮食最煩惱的,就是要想煮甚麼!番茄炒蛋?蒸魚?不是太普通就是煮起來太麻煩!幸好有MUJI常備菜速食包幫手,白汁燴肉丸、漢堡扒、紅酒汁燴牛肉、蕨菜豆乾煮、生薑醬油煮豆、金平蓮藕片……餐廳或居酒屋級數食物,簡單加熱就可以馬上上枱!編者特別推介「紅酒汁燴牛肉」,以法國傳統鄉土料理作藍本,散發陣陣香濃的紅酒牛肉味道,用來請客也不失禮!

 

 

即沖湯包($32-68):

 

  一頓令人滿足的晚餐,怎少得一碗靚湯?無論是牛肝菌雞肉忌廉湯,還是酸辣番茄湯、秋葵蔬菜湯、茄子豬肉生薑湯、洋葱湯、即沖蜆肉周打湯……只要注入熱水,不消一會便可飲用,夠晒快捷!在office作為light lunch都啱!

 

 

Read More:【抗疫廚房】在家試煮爆紅懶人料理!編輯實測:「薯片玉子燒」大成功!

Read More:【抗疫廚房】日本大熱即食麵創意食法!卡邦尼、親子丼、茶碗蒸,入廚新手都做到!

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#MUJI #無印良品 #新型肺炎 #新冠肺炎 #武漢肺炎 #抗疫不悶 #懶人料理 #入廚 #冷凍食品 #速食食品 #即沖湯包
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share